התנהגות ארגונית מאקרו קורס בחירה התנהגות ארגונית מאקרו קורס בחירה 2021

לחץ כאן לכל השאלות

חברת רוזמרין מטעמים ים תיכוניים מעוניינת לקדם שיווק של מוצר חדש. קברניטי החברה החליטו לבחון יעילות של שתי אסטרטגיות שיווק שונות: 1. יצירת קשר עם תכניות בישול שונות ומתן חסות לתכנית, כך יופיעו המוצרים בתכנית הבישול וייחשפו לקהל הרחב 2. פרסום של מוצר ישן במחיר מבצע, ולאחר שאנשים ירכשו את המוצר הזול, להציע להם את המוצר היקר יותר. באילו טכניקות השפעה מדובר?

1
done
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 26-06-2021