הנדסת תעשייה וניהול שיווק

לחץ כאן לכל השאלות

רשת אופנה בחרה לפנות לבני נוער הרוכשים את המותג בעיקר בשל התועלות החברתיות שהם מייחסים לו. במונחי פילוח שוק ניתן לומר כי רשת האופנה התבססה על משתנים:

1
mood
by
מיין לפי
by Dror Munk
Dror Munk 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 45
מהסיכום: - משתנים פסיכוגרפיים: מעמד חברתי, סגנון חיים ואישיות; -משתנים התנהגותיים: מאמצי קידום לאירועים, חגים ואף לפי עונות )עלית עם מהדורת – שוקולד לחורף(. צרכנים שוקלים באופן שונה את קניותיהם בהתאם לנסיבות ותועלות שונות. זה א' או ג'?
by

* השאלה נוספה בתאריך: 22-06-2017