מחקר שוק הראה כי צרכנים מעדיפים להימנע מחיסונים נגד שפעת, ואף מוכנים לשלם מחיר מסוים (לחלות בשפעת) בגין הימנעות זו. במקרה זה, משרד הבריאות המעוניין להעלות את אחוז המתחסנים צריך לנקוט ב:
חברת מקדונלדס פועלת שנים רבות בענף המזון המהיר, מציעה בעיקר אוכל מטוגן כגון: צ'יפס והמבורגר, וגם סלטים, עוגות ועוד. מרבית העובדים בסניפי הרשת הם צעירים המרוויחים שכר מינימום. איזה מהמשפטים הבאים מתאר הזדמנות עבור חברת מקדונלדס, לפי מודל SWOT ?
חברת "בזק" רוצה לבחון את שביעות רצון לקוחותיה משירותי התקשורת לבית שהיא מספקת, את עמדותיהם ביחס למותג וביחס למתחריו, ואת התנהגות הקניה שמאפיינת צרכנים בהקשר של מוצרים משלימים בקטגוריה. איזה סוג מחקר מתאים ביותר למקרה זה?