הנדסת תעשייה וניהול שיווק

לחץ כאן לכל השאלות

מסעדות רבות מציעות "תפריט עסקי" בשעות הצהרים, עם רמת מחירים הנמוכה משמעותית מהתפריט המוצע בשעות הערב, בהתאם להבדלים ברמות הביקושים. שיטה זו היא דוגמא ל:

1
done
by
מיין לפי
by Eldar Muzikansky
Eldar Muzikansky 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
שיווק מתואם פעילות שיווקית הנעשית שעה שקיים ביקוש פעולה בלתי סדיר למוצר או לשירות, על מנת לשנות את מועדי הביקוש ולהתאימם למועדי ההיצע, או לתקופת השפל, לדוגמה: עידוד תיירות קיץ לאזורים שמקובל כי הם אזורי תיירות חורף ולהפך
by

* השאלה נוספה בתאריך: 22-06-2017