הנדסת תעשייה וניהול שיווק

לחץ כאן לכל השאלות

חברת מחשבים בדקה ומצאה כי צרכנים מעריכים מחשבים על פי שלוש תכונות. לכל אחת מהתכונות משקל שונה בחשיבות לצרכן. זיכרון- 50%, גרפית -30%, משקל- 20%. מבדיקת הערכות הצרכנים עולה כי ישנן תכונות בהן המחשב ניתפס חיובי אולם בסה"כ הערך הנתפס של המחשב המשווק על ידי החברה נמוך מזה של המתחרים. מה כדאי לעשות על מנת לגרום לצרכנים להעדיף בכל זאת את המחשב של החברה הנידונה?

1
done
by
מיין לפי
by Roy Volinsky
Roy Volinsky 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 160
לא למדנו שהרעיון העיקרי זה ליצור את המוצר בהתאם לצרכי/רצונות הלקוח ולא לשכנע את הלקוח במכירה כמו פעם? זה מתאים יותר ל-א'
by

* השאלה נוספה בתאריך: 22-06-2017