הנדסת תעשייה וניהול שיווק

לחץ כאן לכל השאלות

חברת סווטש ערכה סקר שוק וזיהתה פלחים לא מנוצלים של צרכני שעונים. בעזרת מידע זה הם יצרו שעון במחיר שצרכנים היו מוכנים לשלם. צורה זו של החלטת תמהיל שיווק היא דוגמא ל:

1
done
by
מיין לפי
by Dadi Atar
Dadi Atar 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
למה זה לא המחרת חדירה?
by
by Vali Dvoyakin
Vali Dvoyakin 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
חדירה זה כשאתה מנסה להיכנס לשוק. בשאלה כתוב שחברת סווטש יצרו שעון במחיר שהצרכנים היו מוכנים לשלם. כלומר, הם כבר הכירו את החברה, פשוט המחיר לא היה לטעמם. היה צריך להכין שעונים זולים יותר שיתאימו לפלח שוק הזה.
by

* השאלה נוספה בתאריך: 22-06-2017