הנדסת תעשייה וניהול שיווק

לחץ כאן לכל השאלות

רשת בינלאומית המייצרת משווקת רהיטים זולים מעוניינת לחדור לשוק בסין.החברה מבינה כי במחירים הקיימים, כל עוד הצרכנים אינם מכירים את מוצרי הרשת ועדיין אינם נאמנים לה, יקשה עליה להתמודד עם המחירים הזולים עוד יותר של המוצרים המתחרים בסין.הם מניחים כי לאחר שהצרכנים יכירו את החברה הם יעריכו את היתרונות של המותג על פני המותגים המתחרים . איזו אסטרטגית המחרה מתאימה למוצר חדש זה בשוק הסיני.

1
done
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 22-06-2017