ניהול השאלון שלי

לחץ כאן לכל השאלות

חברת M3 היא תאגיד רב-לאומי אמריקאי המפתח ומייצר אלפי מוצרים שונים, החברה ידועה כמי שמפזרת סיכונים, ולא מפחדת להשתמש בסבסוד צולב למוצרים חדשים שהיא משיקה. בשנות ה-60 פיתחה החברה את המיקרופילם מסוג כסף יבש, יחד עם מוצרי צילום, ניירות נטולי פחם ומקרנים. בשנות ה-70 וה-80 החברה חדרה גם לשוקי הפרמצבטיקה, ורכשה טכנולוגיות בתחום הרדיולוגיה והאנרגיה החלופית. בשנות ה-80 הציגה החברה פיתוחים חדשים בתחום הדבקים, ובהם פתקיות תזכורת אשר בצדן האחד דבק, בשנות ה-90 התפתחה החברה לתחומים חדשים באמצעות רכישות של חברות שונות כולל יריעות עבור צגים אלקטרוניים, מעגלים גמישים המשמשים במדפסות הזרקת דיו, ומכשירים רפואיים. בתחילת שנות ה 2000 רכשה החברה טכנולוגיית מעקב מבוסס GPS ופתחה חטיבת ייצור צמידים אלקטרוניים למעקב אחרי עצורי בית. ע"פ המידע הנתון, ניתן להסיק כי האסטרטגיה הכי מדויקת לתיאור פעילותה של החברה בשנים אלה היא בעיקר:

1
done
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 14-01-2022