Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

לאחר בניית עץ החלטה ב-R באמצעות הספרייה CARET נבנתה confusion matrix באמצעות הפקודה confusionMatrix(predicted,reference=testing$Class)<CM איזה מדדה לא ניתן לחשב מתוך הפלש של הפקודה?

1
done
by
מיין לפי

בקוביית נתונים (data cube) הכוללת שלושה מימדים (month,city,customer_group) המונח apex מתייחס לתא (cell) הבא

1
sentiment_very_satisfied
המושג apex מתייחס למימד 0 של הקובייה בו מסכמים הכל כולל הכל (all) לעומת שאר המימדים 1,2,3 שאלו הם התשובות האחרות. התא שמתייחס לכל המימדים נקרא base.
by
מיין לפי

המונח hypercube בדרך כלל מתייחס ל:

1
done
היפרקובייה היא הכללה של הצורה הגאומטרית קובייה לממדים רבים. למרות שנהוג להשתמש במושג היפרקובייה ביחס לקובייה ממימד גבוה מ-3, הגדרתה הפורמלית של היפרקובייה מתייחס לכל מימד, מ-0 ומעלה.
by
מיין לפי

מריצים SVM ו-ANN פעמיים כאשר לא משנים את הקלט בין ההרצות

1
sentiment_very_satisfied
SVM הוא אלגוריתם דטרמיניסטי - כל פעם שנריץ SVM על אותם נתונים נקבל אותה תוצאה. לעומת זאת רשת נוירונים לא נחשבת לאלגוריתם דטרמיניסטי- הרצת מספר פעמים של אותו אלגוריתם על אותם נתונים יכולה להביא לתוצאה שונה (סדר התצפיות יכול להשפיע, בחירת המשקלים וכו').
by
מיין לפי

מהו Factor בשפת R

1
done
פקטור הוא וקטור עבור משתנים קטגוריילים.
by
מיין לפי

אם קניתם חלב ולחם בלבד בביקורכם בסופר, כיצד תשפיע קנייתכם על החוק "מי שקונה לחם, קונה חמאה"?

1
done
קניית חלב ולחם תוריד את אחוז הרשומות שמכילות לחם וחמאה- כלומר ירידה בsupport. וגם תוריד את הconfidence של החוק כי העלנו את מספר הרשומות של קנייה שמכילה לחם אבל העם לא קנינו חמאה אלא חלב.
by
מיין לפי

במאגר נתוני אחריות היסטוריים של יצרנית מכוניות גדולה חסר קילומטראז' של רכב כללשהו בתאריך מסויים לפני כשנה. מהי הדרך המדוייקת ביותר להשלים בדיעבד את הנתון החסר?

1
done
by
מיין לפי

כמה חיבורים יש ברשת נוירונים מלאכותית מהסוג autoencoder בעלת 100 קלטים ושכבה פנימית אחת הכוללת 10 נוירונים

0.83
done
בין הקלטים לשכבה הפנימית יש 100 כפול 10 חיבורים ובין השכבה הפנימית לפלטים (שהם כמספר הקלטים) יש גם 10 כפול 100 חיבורים ולכן התשובה היא 2000.
by
מיין לפי

ניתוח קשרים בין חברים ברשת חברתית היא בדר"כ משימה של

1
done
באמצעות גרף ניתן לנתח בצורה הטובה ביותר את הקשרים בין חברים (שמיוצגים גקודקודים) והקשרים כקשתות.
by
מיין לפי

אלגוריתם CART פיצל בקודקוד השורש משתנה רציך בעל 10 ערכי פיצול אפשריים על הערך החמישי מתוך 10. אותו משתנה רציף פוצל שוב בשני הקודקודים של השכבה הבאה. מהו מספר העצים השונים, בעלי סה"כ שלושה קודקודים מפוצלים כל אחד, שניתן לבנות באמצעות CART במקרה הזה?

1
done
נקח לדוגמה את המשתנים 1-10 שהם רציפים ואומרים שהקודקוד פוצל בערך החמישי משמע 5. אז הקודקוד יפוצל לצד שמאל לערכים שקטנים או שווים לחמש ואילו לצד ימין לערכים שגדולים מחמש. מה שמשאיר לנו לרמה הבא בצד שמאל את הערכים 1-4 (4 ערכים) ובצד ימין את הערכים 6-10 (5 ערכים) כך שיוצא שמספר העצים השונים שאפשר ליצור ע"פ חלוקה למשתנים הללו הוא 4 כפול 5 שזה 20.
by
מיין לפי