Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מה איננו מוגדר כתפקיד (Role) של תכונה בתוכנת RapidMiner?

0.83
done
ה- Roles האפשריים: ,Regular-regular Attibute , Id,Label,Prediction,Cluster,Weight,Batch,User defined מה שלא נכלל ברשימה הזו זה Real.
by
מיין לפי

עליכם לחזות את הצלחת המועמד/ת ללימודים אקדמיים. באיזה טווח נמצאת האינפורמציה ההדדית המקסימלית בין ציוני הפסיכומטרי לבין ציון מאוני ממוצע באוניברסיטה?

1
mood
אינפורמציה הדדית מקסימלית מתקבלת כאשר האנטרופיה המותנית היא 0 ולכן היא שווה לאנטרופיה המקסימלית של הציון שמחושבת ע"י לוג 2 של 100 ונקבל 6.64
by
מיין לפי

העלייה בערכו של הפרמטר minimum significance level עשוייה ברשת IFN?

1
sentiment_very_satisfied
כשרוצים לקבוע האם לפצל לפי תכונה מסויימת אז עושים בדיקת מובהקות סטטיסטית, כלומר בודקים אם הערך הסטטיסטי גדול מהקריטי ובמידה וכן מפצלים לפי התכונה. כאשר נגדיל את הערך minimum significance level (האלפא) עבור אותה דרגת חופש בעצם רמת המובהקות תרד ונקטין את הערך הקריטי. דבר זה עלול לגרום לכך שכעת הערך הקריטי יהיה קטן מהסטטיסטי ולכן כן נפצל ואז עשויות להיות יותר שכבות ברשת (מודל יותר גדול) ובנוסף מגדיל את מספר הקודקודים ברשת.
by
מיין לפי

הערך המקסימלי של מדד ה-Gini של משתנה סיווג בינארי שווה ל-

1
done
מדד ה- Gini יהיה מקסימלי כאשר משתנה בינארי מתפלג התפלגות אחידה כלומר- 0.5 ו0.5. כעת נציב בנוסחה של Gini ונקבל 1 פחות חצי בריבוע פחות חצי בריבוע נקבל 0.5.
by
מיין לפי

השימוש בטבלאות סיכום (aggregation / summary tables) תורם ל-

1
done
טבלאות סיכום נועדו לשמור במחסן הנתונים נתונים מסוכמים על מנת להקל על הרצת השאילתות. היקף הנתונים לא מצטמצם משום שנתונים אלו נשמרים בנוסף לנתונים מפורטים.
by
מיין לפי

מה תפקידה של המחלקה LabelEncoder בספרייה learn-scikit ב-Python?

1
mood
תפקיד המחלקה LabelEncoder לקודד משתנים קטגוריים לערכים נומריים.
by
מיין לפי

מהו הפלט של אופרטור Selection Optimize בתוכנת Miner Rapid?

0.83
done
על מנת למצוא חשיבות של תכונות ב-dataset ניתן את הdataset לרכיב זה ונקבל טבלהעם שתי עמודות אחת עם אחדות ואפסים שמציינים את המשקל (חשיבות והשפעה על המודל) של התכונה ועמודה שנייה בה שם התכונה (מעבדה אחרונה).
by
מיין לפי
by Nicole Dezoraive
Nicole Dezoraive 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 10
נקבל 1-ים ליד כל תכונה שמציין אם התכונה חשובה
by

נתון: h – מודל כלשהו ממרחב המודלים האפשריים H ו 'h מודל אלטרנטיבי, D – כל האוכלוסייה. מהו מצב של התאמת יתר (overfitting) של המודל h?

1
done
המצב של התאמת יתר- טעות האימון מאוד קטנה. אבל המודל לא טוב עבור תצפיות test חדשות (כי הוא היה תואם מידי ל- train test
by
מיין לפי

נתונה פונקציה 3x=y האינפורמציה ההדדית בין x ל-y שווה ל-

1
sentiment_very_satisfied
Y מהווה פונקציה פונקציה של x אז האנטרופיה של y בהינתן x שווה לאפס ולהפך (כי מהמשוואה ניתן ליצור פונקציה של x כתלות בy) ולכן אין אי וודאות בשני המקרים ולכן שתי התשובות נכונות.
by
מיין לפי

משמעות התכונה Variant-Time"( משתנה בזמן") של מחסני נתונים היא

1
done
לכל עובדה במחסן יש כמה מימדים ומימד החובה הוא מימד הזמן (חודש, שנה שעה), (כל עובדה במחסן הנתונים חייבת לכלול את מימד הזמן)
by
מיין לפי