Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מה נכון לפי מחקרים שנעשו בקבלת החלטות בקבוצה

1
done
by
מיין לפי

החלטה קבוצתית עשויה להיות מאופיינת על-ידי

1
done
by
מיין לפי
by Yakir Hershkoviz
Yakir Hershkoviz 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
למה זה נכון? א וב לא סותרות אחת את השנייה?
by
by Dan Gleyzer
Dan Gleyzer 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 45
לפי המחברת בהחלטה קבוצתית יש בעיה של קיטוב- יעני קיצוניות לשני הכיוונים בגלל זה גם א' וגם ב'
by

כאשר מערכת Pathfinder בוחרת את השאלה הבאה לגבי מידע שהיא צריכה מהמשתמש לצורך אבחנה, מי מהמשפטים הבאים נכון ביותר

1
done
by
מיין לפי

מנהל מערכת מידע שוקל הצעת ביטוח לחומרה. הצעה אחת (בעלות של 2000$) מציעה לבטח כנגד סיכון של שיטפון בבניין דבר שהסיכוי אליו הוא 0.5%, הצעה שנייה מציעה לבטח (בעלות של 1500$) כנגד סיכון של שריפה בבניין כשסיכוי לשריפה הוא 0.2%, והצעה שלישית לבטח כנגד שניהם (שריפה ושיטפון) בעלות של 3700$. הנח שאין סיכונים אחרים, ושהוא יכול לקחת רק אחת מהאופציות. אם מנהל מערכות המידע החליט לקחת את האופציה השלישית (לבטח כנגד שניהם), סביר שחלק מההחלטה שלו הושפע על-ידי

1
done
by
מיין לפי

מי מהמערכות או המודלים החישוביים הבאים מניח את הנחת השלילה ההדדית Mutual Exclusivity

1
done
by
מיין לפי

סטודנט מתלבט בין 2 הצעות עבודה כדיג'יי למסיבה לוהטת שדורשות הגעה לראיון באותו היום ובאותה שעה. אם ילך למועדון היוקרתי יותר A יש לדעתו סיכוי של 50% לקבל את העבודה (ערך 100$), אך גם 50% שיידחה (ערך הבושה -80$). אם ילך לראיון במועדון היוקרתי פחות B יש לדעתו סיכוי של 50% שיתקבל (ערך 80$) אך גם 50% שיידחה (ערך הבושה -50$). הוא יכול גם לא ללכת לשום ראיון (ערך 0$). למועדונים קריטריונים זהים לקבלה ומאגר DJS זהה. ידיד, אסטרולוג, שמכיר את המועדונים מציע למכור לו מראש, לפני שהוא מחליט מה לעשות, מידע חלקי בדיוק של 80% באשר לשאלה אם יתקבל או יידחה. הסטודנט ניטרלי מבחינת סיכון ומשתמש בתוחלת מצופה לכסף כפונקציית תועלת. מה המחיר המירבי שישלם על ניבוי?

1
done
by
מיין לפי

מקבל החלטות ניטראלי מבחינת עקומת תועלת, מנסה להחליט היום אם: 1. להשקיע בקנייה של 122 ק"ג גלידה, החלטה שהצלחתה לטווח קצר תלויה בסיכוי לגשם למחרת: אם יש שמש (סיכוי 0.7) הרווחים 200$ אם יש גשם (סיכוי 0.3) הרווחים רק 40$ 2. להשקיע במניה של חברת ממתקים, החלטה שהצלחתה לטווח קצר תלויה בכך שהמניה תעלה למחרת: אם מחיר המניה עולה במידה רבה (סיכוי 0.4) הרווחים 150$ אם מחיר המניה עולה במידה מועטה (סיכוי 0.6) הרווחים רק 50$ מה ההחלטה המועדפת ומה התוחלת הצפויה של התוצאה מבחינה כספית?

1
done
by
מיין לפי

מקבל החלטות ניטראלי מבחינת עקומת תועלת, מנסה להחליט היום אם: 1. להשקיע בקנייה של 122 ק"ג גלידה, החלטה שהצלחתה לטווח קצר תלויה בסיכוי לגשם למחרת: אם יש שמש (סיכוי 0.7) הרווחים 200$ אם יש גשם (סיכוי 0.3) הרווחים רק 40$ 2. להשקיע במניה של חברת ממתקים, החלטה שהצלחתה לטווח קצר תלויה בכך שהמניה תעלה למחרת: אם מחיר המניה עולה במידה רבה (סיכוי 0.4) הרווחים 150$ אם מחיר המניה עולה במידה מועטה (סיכוי 0.6) הרווחים רק 50$ מה ערך האינפורמציה של ידיעה מושלמת אם ירד גשם למחרת?

1
done
by
מיין לפי

מקבל החלטות ניטראלי מבחינת עקומת תועלת, מנסה להחליט היום אם: 1. להשקיע בקנייה של 122 ק"ג גלידה, החלטה שהצלחתה לטווח קצר תלויה בסיכוי לגשם למחרת: אם יש שמש (סיכוי 0.7) הרווחים 200$ אם יש גשם (סיכוי 0.3) הרווחים רק 40$ 2. להשקיע במניה של חברת ממתקים, החלטה שהצלחתה לטווח קצר תלויה בכך שהמניה תעלה למחרת: אם מחיר המניה עולה במידה רבה (סיכוי 0.4) הרווחים 150$ אם מחיר המניה עולה במידה מועטה (סיכוי 0.6) הרווחים רק 50$ מה ערך האינפורמציה של ידיעה מושלמת בכמה יעלו מחירי המניה למחרת?

1
done
by
מיין לפי

http://s9.uploads.im/yQ6Lb.png מי מהביטויים הבאים יופיע כחלק מהביטוי שמייצג את ההסתברות של הופעת A,B,C,D,E יחד?

1
done
by
מיין לפי
by Shay Giladi
Shay Giladi 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 575
יש אפשרות להוריד את השאלה שלא תופיע למעלה עם המדד רלוונטיות
by