Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

רשת אופנה בחרה לפנות לבני נוער הרוכשים את המותג בעיקר בשל התועלות החברתיות שהם מייחסים לו. במונחי פילוח שוק ניתן לומר כי רשת האופנה התבססה על משתנים:

1
done
by
מיין לפי
by Dror Munk
Dror Munk 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 45
מהסיכום: - משתנים פסיכוגרפיים: מעמד חברתי, סגנון חיים ואישיות; -משתנים התנהגותיים: מאמצי קידום לאירועים, חגים ואף לפי עונות )עלית עם מהדורת – שוקולד לחורף(. צרכנים שוקלים באופן שונה את קניותיהם בהתאם לנסיבות ותועלות שונות. זה א' או ג'?
by

בנק יהב ערך שינוי באסטרטגיית המיצוב שלו. בעבר הסלוגן שליווה את המותג היה "הבנק של עובדי המדינה", וכיום הסלוגן שמלווה את המותג הוא "בנק יהב משתלם לכולם". במונחים של מיצוב המוצר ניתן לומר כי

1
mood
by
מיין לפי

בעיתון דה מרקר נכתב במאי 2012: "אין כמו המכירה של ציורו המפורסם של מונק "הצעקה" כדי להדגים את הרעיון של ערך סימבולי. ציור זה נמכר אמש בניו יורק במחיר של למעלה מ- 100 מליון דולר. זוהי יצירה שהפכה במהלך המאה העשרים לאייקן תרבותי שזכה לציטוטים של אמנים אחרים במדיות השונות". בהתאם לכך, ניתן לראות בציורו של מונק דוגמא ל:

1
done
by
מיין לפי

הסיכון לקניבליזציה שכיח יותר כאשר הפירמה מנסה לעשות:

1
done
by
מיין לפי
by Dror Munk
Dror Munk 4 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 45
"מהו עיבוי? הוצאת מוצר באותה משבצת.לשם מה? להרחיב את מגוון המוצרים. סכנה בהקשר זה- "קניבליזציה" (מצב שבו הפירמה מוציאה מוצר והמכירות של המוצר האחר שלה יורדות שלא במתכוון, זוהי תופעה לא רצויה שהמשווק ירצה להקטין. איך? ע"י בידול המוצר. ככל שהמוצר יותר מבודל- הקניבליזציה נמוכה יותר )"
by
by Shay Rubinek
Shay Rubinek 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
תודה לך דרור
by
by Lior Mor
Lior Mor 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
דרור מאיפה כל הידע הזה? יש לך איזה סיכום שאתה מסתיר??
by
by Dror Munk
Dror Munk 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 45
הכל בראש. ובגוגל...
by

לפי מודל מחזור חיי המוצר קיימים 4 שלבים בהתפתחות של מוצרים. כיצד מכנה רוג'רס את קבוצת הלקוחות שמאפיינת את שלב ההצגה של המוצר?

1
done
by
מיין לפי

תפיסת הצרכן את המחיר והחלטה שלו כמה נכון לשלם על מוצר מושפעת גם מסיטואציית הקנייה. איזה משפט אינו נכון?

1
done
by
מיין לפי

אסטרטגיית גריפה אינה מתאימה כאשר:

1
done
by
מיין לפי

קוקה קולה השיקה את המותג "פיוז-טי" בקטגוריית המשקאות הקלים. באיזו אסטרטגיית מיתוג בחרה קוקה קולה?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי
by Javi Dorfsman
Javi Dorfsman 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
מה זה תיקי מותגים? :O
by
by Tom Sofer
Tom Sofer 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
תיקי מותגים (ריבוי מותגים) = מצב שבו בקטגורית מוצר קיימת, כל מוצר מקבל שם חדש- למשל חטיפי אוסם, גבינות קשות של תנובה. יש לשאול- האם יש הצדקה כלכלית לריבוי מותגים? אם לא, יש לעשות כינוס מותגים. כך מסתבר ;)
by

השלב הראשון במחזור חיי המוצר הוא שלב ה___________, ובו נכון להתחיל עם אסטרטגיית קידום מסוג ___________.

1
done
by
מיין לפי
by Javi Dorfsman
Javi Dorfsman 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
אנחנו בטוחים שזה משיכה?
by
by Vali Dvoyakin
Vali Dvoyakin 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
היה דיבור על זה שכבר לא עושים מכירת דחיפה.. זה כזה שנות ה-90..
by
by Vali Dvoyakin
Vali Dvoyakin 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
סליחה, מה שכתבתי פה לא נכון בעצם.. הגעתי לחלק הזה בהרצאות רק בשלב יותר מאוחר.. נראה לי שמדובר במשיכה, היות ובשלב הראשוני במחזור חיי המוצר אתה רוצה לפתות את הלקוח לקנות את המוצר שלך.. בשלבים יותר מאוחרים שהוא כבר מכיר אותו, אתה מנסה לדחוף לו אותו
by

מה אסטרטגיית ההפצה שתתאים לציורו המפורסם של מונק "הצעקה" (בעיתון דה מרקר נכתב במאי 2012: "אין כמו המכירה של ציורו המפורסם של מונק "הצעקה" כדי להדגים את הרעיון של ערך סימבולי. ציור זה נמכר אמש בניו יורק במחיר של למעלה מ- 100 מליון דולר. זוהי יצירה שהפכה במהלך המאה העשרים לאייקן תרבותי שזכה לציטוטים של אמנים אחרים במדיות השונות".)?

1
done
by
מיין לפי