Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

חברת XXX שכרה אותך כיועץ שיווקי. החבה שוקלת לחדור לשוק עם מוצר חדשני (כלומר המהווה חידוש בשוק). לחברה קיים המידע הבא: יש קשר חיובי בין מחיר המוצר ותפיסת האיכות. השלב זה הביקוש למוצר יחסית קשיח (כלומר: רגישות נמוכה למחיר), למתחרים אין יכולת להיכנס עם החידוש בזמן הקרוב. איזו אסטרטגיית המחרה מתאימה ביותר:

1
mood
by
מיין לפי

החלטת "פיצת הנגב" להפיץ בסניפיה את המוצרים של "גלידת באר שבע" היא דוגמה ל:

1
done
by
מיין לפי

בשנת 1967 חברת פורד הוציאה את הדגם הראשון של "מוסטנג" (רכב ספורט). לפני החלטת החברה על התכונות של המכונית, ביצע פורד סקר לקוחות לצורך הבנה מעמיקה של הצרכנים. באיזו גישה בחרה חברת פורד לפעול?

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים מתאר מצב של 'קוצר ראייה שיווקי'?

1
done
by
מיין לפי

חברת לנובו (חברת טכנולוגיה שמייצרת בין היתר גם מחשבים נייחים) מגלה ששוק המחשבים הנייחים בירידה. בנוסף, לחברה נתח שוק יחסי גבוה בענף. על פי מודל "מטריצת יועצי בוסטון" איזו פעולה מתאים ביותר שחברת לנובו תנקוט בנוגע לקו המחשבים הנייחים?

1
done
by
מיין לפי

במידה ורשת בתי הקפה "גרג" הפועלת בארץ בלבד, תחליט לפתוח סניף ראשון בארה"ב, באיזה אסטרטגיית צמיחה היא תבחר?

1
done
by
מיין לפי

לפני ההחלטה על פתיחת הרשת החדשה לביגוד זול ואופנתי בשם "אורבניקה", ביצעו בעלי הרשת מחקר כדי לבחון האם מתאים להשתמש בבר רפאלי כפרזנטורית של הפירמה. במחקר בחנו אילו אסוציאציות עולות בקרב הלקוחות כאשר חושבים על בר רפאלי. לצורך כך השתמשו במספר קבוצות מיקוד וראיונות עומק עם לקוחות פוטנציאליים. איזו סוג מחקר הרשת ביצעה?

1
done
by
מיין לפי

אוניברסיטת בן גוריון מעוניינת לבחון את שביעות רצונם של הסטודנטים שמסיימים את התואר. חשוב לאוניברסיטה שבסקר יהיה ייצוג לסטודנטים מפקולטות שונות בקמפוס, בהתאם לגודל הפקולטה. איזו שיטת דגימה היא המתאימה ביותר?

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים נכון לגבי שיווקי שירותים?

1
done
by
מיין לפי

על פי הכתוב בספר הלימוד, מה עמדת המחוקק בנוגע לתיאום מחירים עם מתחרים?

1
done
by
מיין לפי