Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מנהל הארגון רוצה להיות מעורב כמה שפחות בפרויקט וסומך עלייך שתעשה את העבודה. אחרים בארגון מעדיפים שהניהול יהיה בידיהם. בכל אופן,אין לדעת כיצד יתנהגו הצדדים במהלך הפרויקט ומה תהיה מידת שיתוף הפעולה שלהם. בהנחה שתבחר באפשרות אחת בלבד,במה מהבאים כדאי שתבחר:

1
done
by
מיין לפי

איך ומתי תעביר למשתמשים את תכולת הפרויקט?

1
done
by
מיין לפי
by Matan Duany
Matan Duany 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
למה זה לא "עריכה של יום קרב"??
by
by Mor Yanco
Mor Yanco 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
כדי למנוע מצב של צורך בשינויים מצד הלקוח בשלבים מתקדמים של הפרוייקט צריך מראש לקרוא יחד עם הלקוח את האפיון ולוודא שזה מקובל עליו
by

תיאור המערכת הנדרשת מופיעה במסמך ה RFP בפרק של

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

זכור את אשר קרה בפרוייקט הקודם הצורך "להשאיר בתמונה את ההנהלה הבכירה ביותר" היא הדרך הנכונה להימנע ממשבר זה. ההנהלה הבכירה עסוקה, טרודה, אינה פנוייה לעסוק בפרטים, בהבלים של מחשוב. למעשה, ההנהלה מספרת לך כי אינה מעוניינית להיות חלק בפרוייקט אלא רק לקבל בזמן את התוצרים וכמובן "לדעת כללית מה קורה" מה קורה. מה הדרך הטובה ביותר להשיג את מעורבות ההנהלה הבכירה?

1
done
by
מיין לפי

למנכ"ל יש בן-דוד אשר עוסק במיקור חוץ של תשתיות. הוא מעסיק אנשי מקצוע בתחומים שונים של טכנוליגיית המידע, אך לא בתחום של מערכות המידע. במידת הצורך אם יידרש לנושא חדש, הוא מוכן להקים גם קבוצת עבודה המתמחה בכך. הבן דוד מציע לך להצטרף אל החברה שלו, לנהל משם את מערכות המידע ו\או להעביר אליו למיקור חוץ פעילות מסויימת. בהנחה כי עליך לספק לו עבודה תוך שמירה על נאמנות לחללית, מה הוא הצעד ה"פחות רע" מבחינתך?

1
done
by
מיין לפי
by Or Ben
Or Ben 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 60
לא למדנו בדיוק הפוך? לתת למיקור חוץ לתפעל HELPDESK זה כמו לתת לחתול לשמור על השמנת
by
by Mor Yanco
Mor Yanco 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
כן אבל זה הרע במיעוטו במקרה הזה...
by

הנהלת החברה רוצה לקבל נתונים לשם הפקת דוחות, אך ללא עזרה מצוות ה-IT. באיזו מערכת תמליץ לה להשתמש?

1
done
by
מיין לפי

תהליך השינוי הינו משמעותי מאד. קיימת התנגדות רבה בקרב חלק מן המשתמשים לעבור למערכת חדשה. מה הדרך בה תנקוט?

1
done
by
מיין לפי

חברת "שקר כלשהו בקריביים" העוסקת בסיוע למציאת זוגות החליטה כי הפריצה הגדולה שלה תהייה כאשר תקים אתר internet. למנכ"ל החברה יש בן מוכשר אשר אמר לו כי הוא יכול להקים אתר תוך מספר ימים לפני נסיעתו לטיול ארוך במהלכו לא יהיה פנוי להמשך פיתוח, אבל "גם לא צריך". האתר הותקן על גבי השרת הישן של החברה. למרבה הפלא פריצת הדרך לא הגיעה, גם מספר הפניות אינו גדל. המנכ"ל פונה אליך לקבל ייעוץ באיזה כיוון עליו להשקיע כדי ליצור שינוי חיובי. בבחינה ראשונה ה- UI של האתר טוב, השירותים סבירים. מה תייעץ לבצע תחילה?

1
done
by
מיין לפי

חברת X עוסקת בשילוח בינלאומי עבור לקוחות שונים. מזה שנים רבות לא השקיעה החברה במערכות מידע, מאחר וסמכה על יכולות המכירה והקסם האישי של המייסד. לאחרונה יש הרגשה של אי שביעות רצון בקרב הלקוחות, בעיקר בשל השרות המקצועי, לאו דווקא בשל המחיר או סיבות אחרות. איזו מערכת על החברה לממש תחילה?

1
done
by
מיין לפי

בחישוב עלות כוללת יש להשתמש בתפישה:

1
done
by
מיין לפי