Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

על פי שלבי התפתחות הקבוצה של Tukman & Jensen, שיתוף ברגשות ותחושת ביטחון של חברי הקבוצה מאפיינים את שלב:

1
done
by
מיין לפי

בפרק הקריאה בנושא כוח ופוליטיקה מוזכרות טכניקות לניהול רושם במספר תהליכי עבודה. איזו טכניקה הכי יעילה על מנת לקבל הערכת ביצועים גבוהה מהמנהל?

1
done
by
מיין לפי

דנה היא רופאה המתמחה בצינתורי מוח. בשבוע שעבר הוצע לה לצפות בניתוח חירום בהנהגתו של פרופסור מפורסם. למרות ששהתה בחופשה, הפסיקה אותה דנה והגיעה מיידית לחדר הניתוח. סביר ביותר להניח כי דנה הושפעה מכוח _______ של הפרופסור

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

בסיירת מובחרת נהוג שהחיילים הולכים בלי גומיות בנעליים. לסיירת הגיע קצין חדש מסיירת אחרת אשר נוהג לשים גומיות בנעליים, וביומו הראשון ביחידה זכה ללעג במקצינים הוותיקים. התנהגות זו היא דוגמה ל:

1
done
by
מיין לפי

בהתבסס על חומר הקריאה והמצגות, לפי תיאוריית ההשפעה החברתית של בוב לטנה, ככל שקבוצה גדולה יותר, כך...

1
done
by
מיין לפי

בכדי להגדיר אוסף של אנשים כקבוצה צריכים להתקיים מספר תנאים. אילו מהמאפיינים הבאים מהווה אחד מתנאים אלו?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

אביבית הינה עורכת בכירה בחבר הוצאה לאור. מה מהבאים מדגים inter role conflict?

1
done
by
מיין לפי

אשתו של רונן מודאגת מכך שרונן התחבר עם קבוצה של חובבי ספורט אקסטרים. רונן תמיד היה אדם שאוהב אתגרים ואפילו סיכונים, אך עד כה לקח סיכונים מחושבים. אשתו דואגת שהקבוצה תחמיר אצלו את הנטייה להסתכן. מה מהבאים נכון בהתאם לתופעת הקיטוב הקבוצתי?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

במהלך מבצע צוק איתן נתגלעו ויכוחים רבים בקבינט ולא התקיימה בו חשבה קבוצתית. על פי ג'ניס, איזה מהסיבות הבאות לא מסבירה היעדר החשיבה הקבוצתית בקבינט?

1
done
by
מיין לפי

דקלה וברק אחראים יחד על פרויקט לתמיכה בסטודנטים עולים. לאחר כחודש של פעילות מרגישה דקלה שברק "מפיל" עליה את רוב העבודה. היא מתוסכלת מאוד ומחליטה לכתוב לו מייל ארוך וכועס המפרט את רגשותיה "ללא פילטרים". ברק משיב לה תשובה בת שורה בה הוא אומר לה שישמח לדון איתה על הדברים ומציע פגישה. כתוצאה מהתשובה, תסכולה של דקלה מתגבר. המקרה מהווה דוגמה:

1
done
by
מיין לפי