Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

לפי המודל של גליגן, באיזה שלב בהתפתחות המוסרית ,השיפוט המוסרי יהיה מבוסס על מה שטוב לעצמו בהתחשב בנסיבות, מבלי להתחשב באחר?

1
done
by
מיין לפי

מה המונח הנכון לתאור מוסר שמתייחס לכללי התנהגות מקובלים בחברה מסוימת אך לא בחברות אחרות?

1
done
by
מיין לפי

מהו פתרון מוצלח של משבר בשלב הבגרות המוקדמת עפ"י אריקסון?

1
done
by
מיין לפי

אדם מרגיש שאינו מוצא את מקומו בעולם העבודה, ולא מצליח להבין איזה סוג עבודה יכול להתאים לו והוא מחליף כל רגע בחירות תעסוקתיות. באיזה שלב נוצר אצל אדם זה, משבר לא פתור, לפי אריקסון?

1
mood
by
מיין לפי

אישה מבוגרת חשה דיכאון, היא מרגישה שמעגל החיים שלה קצר ומוגבל מידי ושמאוחר מידי לנסות להגיע לסדר ומשמעות בחיים שלה. באיזה שלב היא נמצאת לפי התאוריה הפסיכו חברתית של אריקסון?

1
done
by
מיין לפי

אמא של חגית מתלבשת ומתאפרת לעבודה, יום אחד חגית הקטנה לובשת את בגדי אמא ומורחת איפור על הפנים.מהו התהליך שחגית עוברת עפ"י האסכולה הפרוידיאנית?

1
done
by
מיין לפי

אחות צעירה, מאמינה שכל אדם צריך למצא דרך לעזור לאחרים. את העמדה הזאת רכשה מאבא שלה, שאיתו יש לה קשר רגשי עמוק ואיתו היא מזדהה. לאיזה אסכולה זה מתאים?

1
done
by
מיין לפי

איזה מבין האסכולות הפסיכולוגיות בתהליך החברות, טוענת שילדים ובוגרים רוכשים בד"כ תבניות התנהגות חדשות בדרך של שכר ועונש?

1
done
by
מיין לפי

ילד בן 7 ראה שההורים של חברו נתנו לו הרבה מחמאות אחרי שעזר לאחותו בת ה-2 לאכול. הילד ששמע את המחמאות, חיקה את התנהגות החבר כשהוא חזר הביתה, ועזר לאחיו הקטן לאכול. איזה תת תהליך בתהליך הלמידה באמצעות צפייה נעשה ע"י הילד?

1
done
by
מיין לפי

כבר בשבוע הראשון לחייו לתינוק יש את היכולת להבחין בין אמו לבין אנשים אחרים. על אילו מן החושים הוא אינו יכול לסמוך בתקופה מוקדמת זו:

1
done
by
מיין לפי