Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

בין כל הבאים, היתרון העיקרי של מחקר במתכונת מחקר מקרה ביקורת?

1
done
by
מיין לפי

בין כל הבאים, מהו החיסרון במתכונת זו של מחקר מקרה ביקורת?

1
done
by
מיין לפי

במחקר מקרה ביקורת, מדד הקשר, שחושב לצורך בדיקת הקשר בין צריכת החלב בבית הספר בגיל הילדות לבין ההסתברות לסרטן מעי הגס באוכלוסיית המחקר המתואר, היה 0.70 , ונמצא מובהק. מה משמעות הממצא ?

1
done
by
מיין לפי

התרופה החדשה שפותחה לטיפול במחלה היפוטטית גורמת לריפוי. ענה/י על השאלות הבאות בהנחה, כי לא היו שינויים בגורמים האחרים. אילו שינויים יחולו על שיעור היארעות Incidence) ) המחלה לאחר הכנסת התרופה לשימוש?

1
done
by
מיין לפי

התרופה החדשה שפותחה לטיפול במחלה היפוטטית גורמת לריפוי. ענה/י על השאלות הבאות בהנחה, כי לא היו שינויים בגורמים האחרים. אילו שינויים יחולו על שיעור המצאות (Prevalence) המחלה לאחר הכנסת התרופה לשימוש?

1
done
by
מיין לפי

התרופה החדשה שפותחה לטיפול במחלה היפוטטית גורמת לריפוי. ענה/י על השאלות הבאות בהנחה, כי לא היו שינויים בגורמים האחרים. אילו שינויים יחולו על שיעור תמותה פרופורציונלי Proportional Mortality Rate) ) לאחר הכנסת התרופה לשימוש?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

התרופה החדשה שפותחה לטיפול במחלה היפוטטית גורמת לריפוי. ענה/י על השאלות הבאות בהנחה, כי לא היו שינויים בגורמים האחרים. אילו שינויים יחולו על שיעור קטלניות Case Fatality Rate) ) המחלה לאחר הכנסת התרופה לשימוש?

1
done
by
מיין לפי

מחקר מצא כי 85% מכלל מקרי סרטן הריאות באוכלוסייה מסויימת נובעים מעישון. הנתון הזה הוא דוגמה ל:

1
done
by
מיין לפי

בסקר שנערך בשנים 1995-1981 נבדקה היארעות מקרי סרטן הקיבה באזורים שונים בארצות הברית. כמו כן, נאספו נתונים על כמויות מכירת אלכוהול בכל אחד מהאזורים בשנים 1965-1970. איזה מחקר זה?

1
done
by
מיין לפי

פירוש המושג הטיה היא:

1
done
by
מיין לפי