Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

בשלב הצבת הנושא השיווקי אנחנו..

1
done
by
מיין לפי

בשלב האסטרטגיה הפרסומית אנחנו ...

1
done
by
מיין לפי

מה יצר את השינוי במודל הפרסומי

1
done
בעקבות הטכנולוגיה וכניסתן של ענקיות המדיה נוצר השינוי במודל, שינוי זה הוביל לדעיכה בתקציבי הפרסום וצורך באנשי מקצוע בעלי אוריינות דיגיטלית וקריאטיביות גבוהה. הפלטפורמות החדשות מאפשרות לנו הגעה לקהלים ממוקדים יותר ולא מזדמנים בזמן אמת
by
מיין לפי

מהם מקורות ההכנסה בעבר ומה הם מקורות הכנסה מפרסום היום?

1
done
done
by
מיין לפי

נכון/ לא נכון הפונקציות במשרד פרסום דיגיטלי: • ניהול לקוח - מי שאחראי על ניהול מול הלקוח. • אסטרטגיה- מי שאחראי על כתיבת הבריף השיווקי, הגדרת מטרות, קהל מטרה. • קריאייטיב - אחראים על העולם הקריאטיבי בין אם גרפי או מילולי • הפקה - אחראים על תהליכי הפקה • מדיה - תכנון מדיה, אופטימיזציה, משרדי מדיה עצמאיים בבעלות קבוצות פרסום. ניהול בקרת מדיה- על תקציבים ותכנון.

1
done
by
מיין לפי

נכון/ לא נכון: תעשיית השיווק הפרסום והמדיה הייתה בין הראשונות להיכנס לעולם הטכנולוגי החדש.

1
done
by
מיין לפי

אילו מין הבאים הם תחושות המשפיעות על דרכי התנהגות של הצרכנים?

1
done
done
done
done
done
by
מיין לפי

מהו פתרון להתמודדות עם השינויים במודל העסקי של עולם הפרסום?

1
done
by
מיין לפי

אילו שתי סוגים של הורמונים ניתן להשיג לבד?

1
done
done
by
מיין לפי

מה הוא UGC?

1
done
by
מיין לפי