Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מיתוג יכול להיות?

1
done
by
מיין לפי

מהו הבדל בין מיתוג ומיצוב לפרסום ?

1
done
by
מיין לפי

אילו סוגי מיצוב קיימים?

1
done
by
מיין לפי

נכון/ לא נכון גודל העיגולים במפה התפיסתית מייצג את גודל המותג

1
done
by
מיין לפי

נכון/ לא נכון מותג נותן מענה : • אישור תדמית עצמית או התדמית שאנו מעוניינים להציג לעולם • ציפיות מוגדרות בתודעה הצרכנית - אני יודע למה לצפות • מחזק את שביעות הרצון : הרגל, הכרות • זיהוי קל וברור - מבליט זיהוי על מדף פיזי או וירטואלי • מפחית ניכור • מקצר תהליכי קבלת החלטות : חוסך בזמן, אנרגיה, ביחוד במוצרי מעורבות נמוכה • בסיס להעדפה ולכן מותג הוא דרך לייצר ערך כלכלי

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים הוא דוגמא לבידול?

1
done
by
מיין לפי

מהו מעגל הקסמים של הcommodity

1
done
by
מיין לפי

נכון/ לא נכון אלו כלי מדיה שמשתמשים בתהליך התקשורת השיווקית • owned : מדיה בבעלותנו - שליטה מלאה בתכנים, לא תמיד יש לי שליטה מלאה בחשיפה. כשיש לי ערוץ או אתר שלי, התכנים הם בשליטה שלי אבל החשיפה של התוכן לא תמיד בשליטה שלי, היא תלויה במה שמחליט האלגוריתם. אנחנו בונים מערכת יחסים ארוכת טווח. • earned - אחר מדברר את המותג, ׳׳שגריר׳׳ המותג, כמו בלוגרים, משפיענים, יחסי ציבור וכו׳. היתרון - זוכה לאמון גבוה. כשמישהו מספר עליך זה אחרת מכשאתה מספר עליך. • paid - עולם הפרסום הקלאסי, אני משלמת כסף. מדיה ממומנת היא כלי למינוף לידים. קידום ממומן , באנרים וכו׳. היא מידית והיא יכולה להיות בהיקף נרחב.

1
done
by
מיין לפי

איזו ביקורת על ערוצים אלו נכונה ?

1
done
by
מיין לפי

מה המשמעות של roi ?

1
done
by
מיין לפי