Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

ילד מבקש להצטרף למשחק של קבוצה, והם אומרים לו "לא" ובורחים ממנו. מה הכי כדאי למבוגר/ת לעשות?

1
done
by
מיין לפי

שתי ילדות בגן הפכו לאחרונה לחברות טובות, ומשחקות הרבה זו עם זו, מה נכון?

1
done
by
מיין לפי

מה נכון לגבי קונפליקטים בילדות?

1
done
by
מיין לפי

ילדים שמדברים לא יפה לילד אחר, כדי למצוא חן בעיני "מלכ/ת הכיתה" מדגימים תוקפנות מסוג:

1
done
by
מיין לפי

מתי הפגיעה ברווחה הנפשית גבוהה יותר?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

כיצד גננ/ת צריכ/ה לטפל בבריונות?

1
done
המסיחים של השאלה עודכנו בגלל חוסר בהירות :-)
by
מיין לפי
by shirap7
shirap7 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
מישהי יכולה להסביר ? :)
by
by טל גינדי
טל גינדי 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
מתוך מצגת תוקפנות (דברים שהיא אמרה במהלך שקופית 46): "הגישה הנכונה בטיפול במצב של בריונות היא לא לטפל רק בקורבן, אלא גם בבריון ובמשתפי הפעולה- גם הם עדים לטראומה שגורמת להם לפקפק בחברים שלהם, גם להם יש מודעות לכך שאחרים יכולים לעשות להם דברים קשים. הצוות החינוכי צריך לקבל את הכלים האלה- הרבה פעמים גננות ומורות מרגישות לא נעים להתערב, שזה לא מקומן להגיד לילדים לשתף אחרים. אבל זה בדיוק המקום שלהם כאנשי צוות חינוכיים. הרעיון הוא להקדים תרופה למכה- לייצר אקלים כללי שבו גבולות המוסר ברורים, ידוע מה מותר ומה אסור, לא מחכים לאירוע מסוים שבו ילד יוחרג, אלא מראש מעבירים את המסר שאסור לא לשתף. אם איש חינוך מעביר את המסר שאלו הערכים, אז זה נהיה דבר מביך, וההקנטה של הילד אחר מצמטמצמת. "
by

ילד שמשתמש בתוקפנות לעיתים קרובות:

1
done
by
מיין לפי

אב מרגיש מתח ועצבנות כשהוא נכנס לראשונה לגן של בנו. מה סביר יותר?

1
done
by
מיין לפי

הידיעה כיצד ללכת מאוחסנת ב?

1
done
by
מיין לפי

לאפרקסיה מילולית יש פרוגנוזה טובה?

1
done
by
מיין לפי