Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

תומר פרץ לאתר בוגדים בוגדות ורצה לחשוף את פניהם של האנשים חסרי הנאמנות, תומר ביצע נזק:

1
done
by
מיין לפי

חברת ״אסף את תומר השקעות״ הינה חברה גלובלית אשר זקוקה למערכות מידע משובחות שיאפשרו הוצאת נתונים שיתמכו בהחלטות כמה ואיפה להשקיע, החברה מפעילה לחצים לצמצום ושיפור אגף מערכות המידע ובעקבות כך הרווחים גדלים. אופי הניהול הכלכלי של האגף מערכות המידע הוא:

1
by
מיין לפי

סיסמא, כרטיס זיהוי, טביעת אצבע וחתימה הם דוגמאות ל:

1
done
by
מיין לפי

יפנים השתלטו לי על המחשב ורשמו שעד שאשלם 50000$ המחשב בידם, באיזה סוג קוד זדוני הם השתמשו

1
done
by
מיין לפי

התקנתי תוכנה וקיבלתי את ההודעה הבאה: תשלם 10 אלף דולר או שנעשה לך נזק בלתי הפיך למחשב. מהו כנראה סוג הקוד הזדוני?

1
done
by
מיין לפי

דוד קודיש אמר לתלמידיו להוריד תוכנה מסויימת בשביל השיעור ולאחר הסמסטר הוא השתמש בתוכנה והשתלט על מחשבים של תלמידים באיזה סוג קוד זדוני הוא השתמש?

1
done
by
מיין לפי

מדינת ישראל מעוניינת לפרוץ למחשבי צנטריפוגות הגרעין של איראן, אך היא לא מצליחה להשיג גישה אליהם. כיצד בכל זאת תצליח להגיע אליהם?

1
done
by
מיין לפי

אסון השייטת (1997) נגרם בין היתר כתוצאה מדליפת מידע ממל"ט ישראלי לחיזבאללה. כיצד ניתן להגדיר את פעולת חיזבאללה במערכות המידע?

1
done
by
מיין לפי

בקרן הון סיכון ״אסף את תומר השקעות״ מושקע כסף רב באגף מערכות המידע ולכן המערכת גדולה יעילה ומוכח שהנתונים שהיא מוציאה תרמו רבות להצלחת הקרן. ניב, עובד בכיר בחברה התריאה על עדכונים שיש לבצע במערכת המידע, אך ללא הועיל, וזמן קצר לאחר מכן המערכת קרסה ואיתה פסקה פעילות הקרן למשך שלושה שבועות, איזה סוג נזק מוצג בקטע?

1
done
by
מיין לפי

"עצור, עצור בטרם תעבור!" כך אמר השוטר ברגע הפריצה לדירתו המעופשת של תומר באמצע הלילה. "יש לנו צו לעצור אותך בגין ביצוע SNIFFING". תומר, שנולד ממוצא אתני מזרחי, התבלבל מאוד כששמע לשון עם זר. תעזרו לתומר האוויל להבין באילו עבירה הוא מואשם:

1
done
by
מיין לפי