Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

איזה מהגורמים הבאים הוא גורם בסביבה הדמוגרפית בסביבת המקרו?

1
done
by
מיין לפי

בשוק תחליפי החלב החברות הגדולות משלמות מיליוני שקלים כדי לזכות במכרזים של בתי החולים, אשר מעניקים בלעדיות לחברה שזוכה במכרז. מאחר שפעמים רבות ההורים ממשיכים לרכוש את תחליף החלב הראשון שבו התנסו לאחר יציאתם מבית החולים, חברות תחליפי החלב שמחות לשלם לבתי החולים ושיהיה להם קהל שבוי, במקום לעשות שיווק אמיתי והורדות מחיר. ההשקעה של חברות תחליפי החלב בבתי החולים מהווה דוגמא לאסטרטגית _________

1
done
by
מיין לפי

חברת FOX HOME החליטה לפנות לפלח שוק המורכב מאנשים העומדים בפני גירושין, אולם מחקר לגבי הפלח הראה כי לא ניתן לפתח תוכנית יעילה לפרסום לפלח זה באופן ממוקד, למעשה זהו אינו פלח שוק ____. בנוסף, ממצאים מקבוצות מיקוד הוכיחו כי פלח שוק זה אינו שונה בהתנהגותו בצריכת מוצרים לבית מיתר האוכלוסייה. למעשה אנשים העומדים בפני גירושים אינם פלח שוק _________.

1
done
by
מיין לפי

איזה מהגורמים הבאים הוא גורם בסביבה הכלכלית (סביבת המקרו)?

1
done
by
מיין לפי

כאשר רשת מועדוני כושר כמו "ליידיס פיטנס" מחליטה החלטות בנוגע למחירי מנויים ומבצעי הנחות, היא מתייחסת למרכיב ____ בתמהיל השיווקי, כאשר הרשת מחליטה החלטות בנוגע לחוגים שיוצעו במכון, היא מתייחסת למרכיב ___ בתמהיל השיווקי.

1
done
by
מיין לפי

מי הם השחקנים במערכת ההפצה?

1
done
by
מיין לפי

כאשר חברה חדשה רוצה לבצע הערכת כדאיות בענף שאליו רוצה להיכנס, היא *לא* תכניס שיקול זה בחשבון

1
done
by
מיין לפי

מה ההגדרה של שביעות רצון

1
done
by
מיין לפי

כאשר מדברים על ענפים, אנו בעצם מדברים על...

1
done
by
מיין לפי

לדנה יש משפחה בעלת 5 נפשות ובביתה כולם אוהבים לשתות חלב, ולכן דנה פוקדת את המכולת השכונתית מדיי יום וקונה 4 בקבוקי חלב, לדנה לא חשוב מי היצרן של החלב אלא זמינותו במכולת וכמובן קניה במחיר לא יקר, באיזו גישה יצרניות החלב צריכות לנהוג בכדי לספק את צרכיה של דנה?

1
done
• גישת הייצור – גישה זו אומרת כי צרכנים יעדיפו תמיד מוצרים שהם זולים וזמינים. כיצד נייצר מוצרים כאלו? על ידי יעילות תפעולית מאוד גבוהה, ועל ידי הפצה רחבה של המוצרים. מנהלים בארגונים הללו הם מאוד מכווני ייצור ולוגיסטיקה, מאוד ממוקדים ביעילות הארגון שלהם. הגישה הזו עובדת טוב מאוד כאשר ישנו הרבה ביקוש, העולה על ההיצע. למשל, וול-מארט, רשת הכלבו הכי גדולה בארה"ב, שנמצאת בכל מקום ומוכרת את מוצריה בזול מאוד, כיוון שהיא כל כך גדולה עד שהיא יכולה לכפות על כל הספקים שלה מחירי רצפה.
by
מיין לפי