Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

ההבדל בין התגובה החיסונית הראונה לשנייה מתבטא ב:

1
done
by
מיין לפי

המאפיין של חיסונים בהם מוזרק לאדם חלבון, תוצר סינתזה במעבדה , שמקורו במעטפת הפתוגן (גורם המחלה ,חיידק אוא נגיף) הוא בכך ש:

1
done
by
מיין לפי

השיוך של אנטיביוטיקה לקבוצה מתבסס על יכולתה לפגוע במנגנון פעולה כלשהו בתא החיידקי, בין אם מדובר במנגנון דוגמת חלוקת התא, סינתזת החלבונים או שלמות ממברנת החיידק. כיוון שכך, במידה ואדם הלוקה בזיהום חריף מטופל בשילוב של כמה אנטיביוטיקות הגיוני יהיה שהטיפול המשולב יכיל:

1
done
by
מיין לפי

עמידות חיידקים לאנטיביוטיקה היא תכונה גנטית , שמקורה במוטציה אקראית או במעבר אקראי של מקטעי דנ"א מבחוץ לתא החיידק. מי מהמשפטים הבאים נכון לאור הכתוב בהיגד זה ?

1
done
by
מיין לפי

ברפואה מותאמת אישית כאשר רופא בוחר להשתמש בתרופה שפעילותה מצריכה התאמה אישית עליו לדעת מהי הייחודיות הגנטית של המטופל בנוגע לגן ו/או גנים הקשורים לפעילות התרופה על מנת לקבוע האם התרופה:

1
done
by
מיין לפי

אדם התנדב להיכנס לחדר מעבדה בו תנאי הסביבה קבועים, 4:4 שעות חושך ואור, זמני אכילה, סוג המזון, סוג הפעילות וכדומה בידי המתנדב. לאורך כל הניסוי הנמשך 3 שבועות מתועדת פעילות המתנדב במלואה ומצוירים גרפים של שעות פעילות אל מול שעות שינה. מה יהיה משך זמן היממה של המתנדב בניסוי זה בתום השבוע השלישי לניסוי?

1
done
by
מיין לפי
by Roman Vitvitsky Jr.
Roman Vitvitsky Jr. 0 נקודות · לפני חודש
מוניטין: 61
למה
by

ענו על השאלה הבאה .. :

1
done
by
מיין לפי

Cell therapy - הוא מונח מתחום הרפואה העתידנית, המתאר מצב בו לאדם חולה או פצוע מוחדרים תאים בתקווה שיושג תהליך של רגרנרציה - שיחזור ושיקום רקמתי, זאת באמצעות של החדרת תאי גזע מסוג IPSCs (Induced pluripotent Stem Cells) ממקור עצמי. החשש העיקרי בטיפולים מסוג זה הוא:

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

סופר-באג הוא כינוי לחיידיקם ש:

1
done
by
מיין לפי

הרקמה המועדפת לביטוי גן אנושי בחיות משק המהוות transgenic livestock היא:

1
done
by
מיין לפי