Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מידי פעם נדב חש לפתע תחושה מוזרה שמדאיגה אותו: הוא מרגיש כאילו לפתע הזמן מאט וכל תנועה שלו איטית וארוכה יותר. בעת האירועים הללו, נדב יודע שאחרים לא חשים בהאטת הזמן או בהאטה של תנועותיו, כיוון שמדובר בחוויה שלו עצמו . תיאור זה מהווה דוגמא:

1
done
by
מיין לפי

אילו מהמצבים הבאים אינו מתאר דלוזיה?

1
done
דלוזיה- אמונה נוקשה שלא משתנה גם לאור עדויות שמפריכות אותה. סוגים: רדיפה (פרנויה), מחשבות יחס (הטלוויזיה מדברת אליי), גרנדיוזיות, סומטיות (יש בעיה בגוף/תפקוד), ארוטומאניות (אמונה שגויה שאדם אחר אוהב אותו), ניהיליסטיות (אסון עומד לקרות), שליטה והחדרת מחשבות. הלוצנציות- תפיסה חושית שגויה שנתפסת כאמיתית בהיעדר גירוי חיצוני.
by
מיין לפי

16. מידי פעם נדב חש לפתע תחושה מוזרה שמדאיגה אותו: הוא מרגיש כאילו לפתע הזמן מאט וכל תנועה שלו איטית וארוכה יותר. בעת האירועים הללו, נדב יודע שאחרים לא חשים בהאטת הזמן או בהאטה של תנועותיו, כיוון שמדובר בחוויה שלו עצמו. תיאור זה מהווה דוגמא:

1
done
by
מיין לפי

מהו ההבדל העיקרי בין הפרעת פאניקה להפרעת חרדה כללית?

1
done
by
מיין לפי

הדוגמא המתאימה ביותר מבין הדוגמאות הבאות, לסימפטום של אימפולסיביות אצל ילד הסובל מ-ADHD היא:

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

לפי המודל ההתנהגותי מה מסביר הופעת פוביה ספציפית

1
done
by
מיין לפי

מה הוא הקשר בין דחק לבין מחלות גופניות?

1
done
by
מיין לפי

מה לא נכון לגבי ההבדל בין גברים לנשים בהפרעת חרדה חברתית

1
done
by
מיין לפי

לגילי יש מחשבות חזרות ונשנות כבר תקופה כי היא תהרוג את אמא שלה באלימות. בכל פעם שעולה המחשבה הזו היא, מתחילה במספר טקסים: הראשון, של ספירה 100 אחורה בקפיצות של 7 מבלי לטעות, אם היא טועה אז היא מתחילה מחדש. בטקס השני, היא נושכת לעצמה את הלחי מבפנים. לאחר מכן, היא מתקשרת לאמא שלה ושואלת לשלומה. מה נכון לגביה?

1
done
by
מיין לפי

מה הוא ההבדל העיקרי בין אובססיות לקומפולסיות?

1
done
by
מיין לפי