Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

באחד מנאומיו בזמן משבר הקורונה, אמר הממונה על הקורונה: " אם תקפידו על הכללים המנחים למניעת התפשות המגיפה בהם: הישארות בבתים בזמן הסגר, שמירה על כללי ההיגיינה הבסיסיים, וריחוק חברתי גם במקומות העבודה בהם עובדים גם בזמן הסגר, נוכל להתגבר על ההדבקה ולצאת מהסגר מהר יותר". באיזה טקטיקת השפעה השתמש הממונה על הקורונה?

1
done
by
מיין לפי

יפית הינה עובדת חרוצה ומוצלחת בארגון "פמילי" ולמרות זאת היא לא מקבלת קידום והכרה. לעומתה, שושנה, אשר עובדת בארגון מקבלת קידום והכרה רק הודות להיכרות רבת השנים שלה עם חברי ההנהלה של הארגון. אלו מהבאים סביר לטעון במקרה המתואר לעיל?

1
done
by
מיין לפי

רונן טוען כי רב האנשים יכולים להתפס כמנהיגים כריזמטיים אם יעבדו איתם ויכשירו אותם לכך. טיעון זה מחליש במידה הרבה ביותר את טענות...?

0.83
done
by
מיין לפי

מתוך דבריו של מנהל: "אני אומר לאנשי הצוות של שיבדקו איך כל אחד מכם בתחומו משתמש ביצירתיות, על מנת להתאים את עצמנו כמה שיותר מהר למצב שמשתנה בסביבת חוסר וודאות טוטאלי". הקטע הזה מתאר בעיקר, את ממד ההתנהגות ה_____ במודל הטווח המלא (באס ואווליו):

1
done
by
מיין לפי

אילו מהמשפטים נכון בנוגע למנהיגות ולניהול?

1
done
by
מיין לפי

מה נכון חטעון לגבי Fight/Flight

1
done
by
מיין לפי

על פי סופר וסוויקס, באיזה שלב נוצרים ההיבטים של: גיבוש פירוט ומימוש?

1
done
by
מיין לפי

בתהליך של מנהיגות נעשה שימוש בעיקר ב:

1
done
by
מיין לפי

רון הצטרף לקורס קצינים של שירות בתי הסוהר. ביום הראשון בקורס, כל המדריכים סיפרו על אירוע ביטחוני שהתרחש באחד מבתי הסוהר הידועים כקשים במיוחד שהתרחש לפני שנתיים. באירוע זה, חטף אחד האסירים סוהרת והתבצר בתאו באיומי סכין. ערן, שהיה בדיוק מפקד המשמרת בבית הסוהר, טיפל באירוע בקור רוח וגרם לאסיר להסגיר את עצמו ולשחרר את הסוהרת. באירוע הסתיים בסופו של דבר ללא נפגעים ודי מהר. לאור הנלמד בתרבות הארגונית הסיפור של ערן הוא:

1
done
by
מיין לפי

העובדה כי בתרבויות שונות אנשים מתייחסים ומתמודדים באופן שונה עם מצבי לחץ- מבטאת הדגמה ל:

1
done
by
מיין לפי