Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

כדי להעלות מספר בחזקה נשתמש באופרטור ^. למשל: הביטוי 2^2 יחזיר 4. הגדירו את המשתנה a כ-3 בחזקת 4 ואת המשתנה b כסכום של 2 ו-4 והכפילו את a ב-b. מה תוצאת ההכפלה שקיבלתם?

1
done
המכפלה של a (3^4) ו-b (4+2) היא 486
by
מיין לפי

הגדירו את המשתנה y כתוצאת החלוקה של 72 ב -6. מהי הפקודה המגדירה את y?

1
done
by
מיין לפי

הגדירו את המשתנה x כמכפלת המספרים 3, ו-4. לאחר מכן הגדירו את המשתנה y כתוצאת החלוקה של 72 ב -6. כעת כתבו ביטוי שבודק האם x ו-y הם זהים. מהי תוצאת ההשוואה בין x ל-y?

1
done
by
מיין לפי

סמן נכון או לא נכון לגבי המשפטים הבאים:

1
ניתן ליצור וקטור בכל גודל,כמובן במגבלות הזיכרון של המחשב . אפשר ליצור וקטורים שבהם חלק מהאובייקטים הם מטיפוס character וחלק הם integer,וקטורים יכולים להכיל אובייקטים מסוג אחד בלבד . אפשר להדפיס את כל האובייקטים בווקטור בבת אחת,אפשר להפעיל את הפקודה print על הווקטור ואז יודפס כל תוכנו, למשל: print(v). ניתן להדפיס רק אובייקטים מסויימים מתוך הווקטור,אפשר להשתמש באינדקס(ים) של אובייקט(ים) בווקטור שרוצים להדפיס, למשל print(v[10]) ידפיס רק את האובייקט העשירי ב- v.
by
מיין לפי

הגדרנו וקטור בשם v בצורה הבאה: v <- c("a", "b", "c", "d", "e"). מה תדפיס למסך הפקודה print(v[2:4]) ומה יהיה תוכנו של v לאחר הפקודה?

1
done
הסימון ״:״ מסמן טווח בין האינדקס 2, לאינדקס 4 כולל 2 ו-4. הפקודה לא משנה את הווקטור v אלא יוצרת וקטור חדש
by
מיין לפי

הגדירו וקטור בשם v, המכיל את כל המספרים השלמים מ-17 עד 50, כולל. v<-c(17:50) מהי הפקודה המדפיסה את אורך הווקטור v?

1
done
פונקציה ()length מחזירה את מספר המקומות בווקטור שמעבירים אליה
by
מיין לפי

הגדירו וקטור בשם v, המכיל את כל המספרים השלמים מ-17 עד 50,מהו אורך הווקטור v?

1
by
מיין לפי

צרו ווקטור בשם animals והכניסו אליו את המילים הבאות על פי הסדר,משמאל לימין: cat, cow, dog, horse, mouse, pig. כיצד נדפיס את האוביקט שנמצא במקום השני ב- animals?

1
done
by
מיין לפי

צרו ווקטור בשם animals והכניסו אליו את המילים הבאות על פי הסדר,משמאל לימין: cat, cow, dog, horse, mouse, pig. כעת הדפיסו מתוך הווקטור animals רק את האובייקטים שנמצאים באינדקסים 2, 4 ו-6 באמצעות הפונקציה print. איזה אובייקטים הודפסו?

1
done
by
מיין לפי

צרו וקטור בשם v שיכיל את כל המספרים השלמים בין 100 ל-200, כולל 100 ו-200. לאחר מכן השתמשו בפונקציה sum בשביל לחשב את סכום כל המספרים בווקטור v. מהי הפקודה המחשבת את סכום המספרים בווקטור v?

1
done
by
מיין לפי