Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

*** מועד א 2023 *** סמנו נכון/לא נכון: באלגוריתם DECORATE משתמשים ברשומות סינטטיות כדי להגביר את השונות (diversity) של ה-base learners בלי לפגוע בדיוק(accuracy).

1
done
by
מיין לפי

*** מועד א 2023 *** סמנו נכון/לא נכון: יותר רשומות לא עוזרות למודלים מורכבים יותר להשיג ביצועים טובים יותר, בניגוד למודלים פשוטים יותר שבדרך כלל משתפרים ככל שמספקים יותר רשומות.

1
done
by
מיין לפי

*** מועד א 2023 *** סמנו נכון/לא נכון: מבחן פרידמן (Friedman) יכול להשוות ביצועים מודלים על datasetים שונים (אפילו עם ביצועים בקני מידה שונים) מכיוון שהוא משתמש ב-ranking עבור כל dataset במקום הערך הגולמי של מדד הביצועים.

1
done
by
מיין לפי

*** מועד א 2023 *** סמנו נכון/לא נכון: Backpropogation נקרא כך מכיוון שהגרדיאנט מפעפע קדימה ברשת משכבת הקלט עד לשכבת הפלט על מנת לחשב את הגרדיאנט

1
done
by
מיין לפי

*** מועד א 2023 *** סמנו נכון/לא נכון: ארכיטקטורות CNN דורשות מהמשתמש להגדיר את ערכי המסננים(filters) שהוא רוצה להפעיל על התמונה לדוגמה, טשטוש(blur), חידוד(sharpen), זיהוי קצוות(edge detection).

1
done
by
מיין לפי

*** מועד א 2023 *** אלו מהאפשרויות הבאות היא דרך להתמודד עם ערכים חסרים כאשר מאמנים עץ החלטה:

1
done
by
מיין לפי

*** מועד א 2023 *** איזה מהבאים אינה שיטה ל-hyper parameter optimization?

1
done
by
מיין לפי

*** מועד א 2023 *** כאשר מפרקים בעיית Multiclass עם N clasים לבעיות בינאריות, כמה מסווגים דורשת שיטת One-Against-ALL(1AA)? כמה מסווגים דורשת שיטת One-Against-One(1A1)?

1
done
by
מיין לפי

*** מועד א 2023 *** בחרו את התשובה הנכונה:

1
done
by
מיין לפי

*** מועד א 2023 *** ניתן להשתמש ב- Support Vector Machine(SVM) עבור משימת _____ ללא צורך בהתאמות:

1
done
by
מיין לפי