Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מיגל עלה לישראל מברזיל בתחילת מגפת הקורונה, מאז הוא לא עבד, נמצא רוב הזמן בחדרו ולא חש בטוב. איזה גורם יכול להסביר את הפגיעה בבריאותו?

1
done
by
מיין לפי

לפי מודל שלבי השינוי, אדם שנרשם לייעוץ אצל דיאטנית נמצא בשלב

1
done
by
מיין לפי

בקמפיין שיווק חברתי חשוב לשים דגש על:

1
done
by
מיין לפי

מהו המשתנה שהתווסף לתיאוריית ההתנהגות המתוכננת TBP ואינו מוזכר בתיאוריית הפעולה המנומקת TRA?

1
done
by
מיין לפי

אורלי, עדי ואסף החליטו לנסוע לים במהלך חודש אוגוסט. עדי מתלבטת אם למרוח קרם הגנה או לא. לפי תאורית הפעולה המנומקת מה יסייע לעדי לקבל את ההחלטה הנכונה ולמרוח קרם הגנה?

1
done
by
מיין לפי

אורלי, עדי ואסף החליטו לנסוע לים במהלך חודש אוגוסט. אורלי החליטה לא להימרח ונשרפה מהשמש החמה של אוגוסט. עדי ואסף לקחו אותה לרופאה, במהלך השיחה הרופאה הסבירה לאורלי את הסכנות בחשיפה לשמש וכמה חשוב לשתות בזמן שמבלים שעות רבות בשמש. אורלי ענתה לה "אני מוכנה לשתות יותר מים כי אני אחראית על זה שלא אתייבש בשמש, אבל אין טעם שאמרח קרם הגנה, כי אם יהיה לי סרטן זה לא בשליטתי אלא בידי הגורל". איזה היגד מתאר הכי נכון את תשובתה של אורלי לרופאה?

1
done
by
מיין לפי

המלצה של מומחים להמעיט באכילת שומן רווי הינה דוגמה לצורך:

1
done
by
מיין לפי

אנה בהריון ומאוד מתלבטת האם להתחסן נגד קורונה או לא ולכן פנתה לד"ר לוסי, רופאת נשים במקצועה וביקשה להתייעץ איתה על בטיחות החיסון. הן דיברו דק' ארוכות וד"ר לוסי הסבירה לאנה את הידע בנוגע לבטיחות החיסון ולתופעות הלוואי. איזו תמיכה נתנה ד"ר לוסי לאנה?

1
done
by
מיין לפי

למיכל חברים רבים, היא משתייכת למספר קבוצות חברתיות ולכן כמות הקשרים החברתיים שלה הוא גבוה מאוד. מה מהבאים נכון בוודאות לגבי מיכל?

1
done
by
מיין לפי

מהי חשיבותן של הנורמות החברתיות בעיצוב התנהגויות בריאות?

1
done
by
מיין לפי