Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

להלן שני משפטים הנוגעים להמלצה לצריכת סוכר: 1. הימנעו מאכילת יתר של סוכר 2. השתמשו בסוכר בצורה מתונה מי כתב לדעתך את המשפט הראשון ומי כתב את המשפט השני?

1
done
by
מיין לפי

הביקוש למזון אולטרה מעובד גדל ככל שנשים השתלבו בכוח העבודה

1
done
by
מיין לפי

מה ניתן לעשות כדי למתן את ההשפעה של תעשיית המזון על בריאות הציבור ובחירות המזון של הפרט?

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים אינו אחד העוגנים של תוכנית WIC למניעת אי ביטחון תזונתי ב1000 הימים הראשונים?

1
done
by
מיין לפי

סמירה, נאג'ח ואחלאם מעוניינות לשנות את תפריט התזונה בגני הילדים באום אל פאחם. הן ביצעו אבחון קהילתי וזיהו את הנתונים הבאים: - בכל גני הילדים יש מבשלות שמכינות אוכל טרי לארוחת צהריים כל יום לילדים ולילדות - תפריט ארוחת הצהריים נבנה על ידי המבשלות, ונמצא כי הוא מגוון ומכיל ירקות מבושלים, ירקות טריים, קטניות/פחמימות מלאות ומנת חלבון - המבשלות מקפידות על בישול ללא הרבה שמן וסוכרים -צוות הדן לא יושב לאכול יחד עם הילדים סביב השולחן, אלא אוכל כריך שהביאו מהבית - נמצא כי 80% מהילדים והילדות מביאים לארוחת הבוקר כריך עם שוקולד - נמצא כי 50% מהילדים לא מגיעים עם ירק או פרי בקופסת האוכל לאור הנתונים האלה, סמירה, נאג'ח ואחלאם החליטו לקיים הרצאות וסדנאות, את מי כדאי להן להזמין להרצאות להעלאת הידע בנושא תזונה וחשיבות הדוגמה האישית לילדים?

1
done
by
מיין לפי

סמיר, נאג'ח ואחלאם מעוניינות לשנות את תפריט התזונה בגני הילדים באום אל פאחם. הן ביצעו אבחון קהילתי וזיהו את הנתונים הבאים: - בכל גני הילדים יש מבשלות שמכינות אוכל טרי לארוחת צהריים כל יום לילדים ולילדות - תפריט ארוחת הצהריים נבנה על ידי המבשלות, ונמצא כי הוא מגוון ומכיל ירקות מבושלים, ירקות טריים, קטניות/פחמימות מלאות ומנת חלבון - המבשלות מקפידות על בישול ללא הרבה שמן וסוכרים -צוות הדן לא יושב לאכול יחד עם הילדים סביב השולחן, אלא אוכל כריך שהביאו מהבית - נמצא כי 80% מהילדים והילדות מביאים לארוחת הבוקר כריך עם שוקולד - נמצא כי 50% מהילדים לא מגיעים עם ירק או פרי בקופסת האוכל בהרצאה הדיאטנית הסבירה כי "חשוב להראות לילדים שהמבוגר האחראי עליהם יושב לאכול איתם. על ידי הדגמת התנהגות הילדים לומדים כיצד יושבים ליד שולחן, מנסים טעמים חדשים שלא ניסו קודם, וזהו גם זמן נהדר לשיחה על חשיבות אכילה של פירות וירקות". איזו תיאוריה עומדת בבסיסה של אמירה זו?

1
done
by
מיין לפי

סמירה, אג'ח ואחלאם מעוניינות לשנות את תפריט התזונה בגני הילדים באום אל פאחם. הן ביצעו אבחון קהילתי וזיהו את הנתונים הבאים: - בכל גני הילדים יש מבשלות שמכינות אוכל טרי לארוחת צהריים כל יום לילדים ולילדות - תפריט ארוחת הצהריים נבנה על ידי המבשלות, ונמצא כי הוא מגוון ומכיל ירקות מבושלים, ירקות טריים, קטניות/פחמימות מלאות ומנת חלבון - המבשלות מקפידות על בישול ללא הרבה שמן וסוכרים -צוות הדן לא יושב לאכול יחד עם הילדים סביב השולחן, אלא אוכל כריך שהביאו מהבית - נמצא כי 80% מהילדים והילדות מביאים לארוחת הבוקר כריך עם שוקולד - נמצא כי 50% מהילדים לא מגיעים עם ירק או פרי בקופסת האוכל בעקבות ההרצאה, צוותי הגנים החליטו לקבוע מדיניות "גן בריא". במסגרת מדיניות זו נקבעו מספר כללים: * אסור להביא כריכים עם שוקולד לגן * בקופסת האוכל של הילדים חייב להיות כריך וירק * בשעה 12:00 הילדים יאכלו ארוחת פרי * בתוכנית הלימודים הילדים ילמדו על חשיבות אכילת פירות וירקות צוותי הגנים חששו מהתנגדות הורים לשינוי המדיניות, מה מומלץ לצוות לעשות להורדת ההתנגדות?

1
done
by
מיין לפי

סמרה, נאג'ח ואחלם מעוניינות לשנות את תפריט התזונה בגני הילדים באום אל פאחם. הן ביצעו אבחון קהילתי וזיהו את הנתונים הבאים: - בכל גני הילדים יש מבשלות שמכינות אוכל טרי לארוחת צהריים כל יום לילדים ולילדות - תפריט ארוחת הצהריים נבנה על ידי המבשלות, ונמצא כי הוא מגוון ומכיל ירקות מבושלים, ירקות טריים, קטניות/פחמימות מלאות ומנת חלבון - המבשלות מקפידות על בישול ללא הרבה שמן וסוכרים -צוות הדן לא יושב לאכול יחד עם הילדים סביב השולחן, אלא אוכל כריך שהביאו מהבית - נמצא כי 80% מהילדים והילדות מביאים לארוחת הבוקר כריך עם שוקולד - נמצא כי 50% מהילדים לא מגיעים עם ירק או פרי בקופסת האוכל במפגש עם הורי הגנים, ההורים ציינו כי הילדים לא עוסקים בפעילות גופנית ולכן קיים צורך לפתיחת חוג פעילות גופנית לילדים. מתוך הדברים האלו, צוות הגן הוסיף למדיניות הכתובה של הגן גם את חובת קיום חוג פעילות גופנית פעמיים בשבוע. פעולה זו יכולה להוות דוגמה ל:

1
done
by
מיין לפי