מיה, תלמידה בכיתה ו', צפתה בשיעור מתמטיקה בחבר שלה פותר תרגיל מסובך בדרך יצירתית. היא הבינה את השלבים, אך לא ניסתה לפתור בעצמה, לא בכיתה ולא בבית. רק לאחר שבוע, במבחן שבו הופיע תרגיל דומה, היא השתמשה בדיוק באותה שיטה שראתה – והצליחה.
שאלה:
כיצד ניתן להסביר את ההתנהגות של מיה לפי תיאוריית הלמידה החברתית-קוגניטיבית של בנדורה?
מיה, תלמידה בכיתה ו', צפתה בשיעור מתמטיקה בחבר שלה פותר תרגיל מסובך בדרך יצירתית. היא הבינה את השלבים, אך לא ניסתה לפתור בעצמה, לא בכיתה ולא בבית. רק לאחר שבוע, במבחן שבו הופיע תרגיל דומה, היא השתמשה בדיוק באותה שיטה שראתה – והצליחה.
שאלה:
כיצד ניתן להסביר את ההתנהגות של מיה לפי תיאוריית הלמידה החברתית-קוגניטיבית של בנדורה?
* השאלה נוספה בתאריך: 19-06-2025