תום צפה באחיו הגדול משחק במשחק מחשב חדש ולמד דרכו איך לעבור שלבים מסובכים. למחרת, כשהוא שיחק לראשונה בעצמו, הוא הצליח לעבור את אותם שלבים בקלות – מבלי שניסה אותם בעבר. תום אמר לאביו: "רק ראיתי את גלעד עושה את זה – אז ידעתי מה לעשות."
שאלה:
איזה סוג למידה מתואר במקרה של תום, לפי התיאוריה החברתית-קוגניטיבית של בנדורה?
תום צפה באחיו הגדול משחק במשחק מחשב חדש ולמד דרכו איך לעבור שלבים מסובכים. למחרת, כשהוא שיחק לראשונה בעצמו, הוא הצליח לעבור את אותם שלבים בקלות – מבלי שניסה אותם בעבר. תום אמר לאביו: "רק ראיתי את גלעד עושה את זה – אז ידעתי מה לעשות."
שאלה:
איזה סוג למידה מתואר במקרה של תום, לפי התיאוריה החברתית-קוגניטיבית של בנדורה?
* השאלה נוספה בתאריך: 19-06-2025