קשב – שלב שבו הלומד שם לב למודל ומתרכז בפעולותיו.
שימור – שלב שבו המידע נשמר בזיכרון בעזרת קידוד מנטלי.
ביצוע – שלב שבו הלומד מנסה לחקות את ההתנהגות שצפה בה.
מוטיבציה – שלב שבו הלומד שוקל אם כדאי לו לבצע את מה שלמד.
שאלה- מורה למדעים מדגים ניסוי בפני תלמידיו. הוא מבצע את כל הפעולות בשקט, לא מסביר את הצעדים בקול רם, ולא נותן לתלמידים להתנסות בעצמם. מהו המרכיב המרכזי בלמידה מצפייה שעלול להיפגע?
קשב – שלב שבו הלומד שם לב למודל ומתרכז בפעולותיו.
שימור – שלב שבו המידע נשמר בזיכרון בעזרת קידוד מנטלי.
ביצוע – שלב שבו הלומד מנסה לחקות את ההתנהגות שצפה בה.
מוטיבציה – שלב שבו הלומד שוקל אם כדאי לו לבצע את מה שלמד.
שאלה- מורה למדעים מדגים ניסוי בפני תלמידיו. הוא מבצע את כל הפעולות בשקט, לא מסביר את הצעדים בקול רם, ולא נותן לתלמידים להתנסות בעצמם. מהו המרכיב המרכזי בלמידה מצפייה שעלול להיפגע?
* השאלה נוספה בתאריך: 19-06-2025