כיצד עשוי מודל מתמודד, שמבטא בגלוי את הקשיים והרגשות שלו, לתרום יותר ממודל שליטה/מומחה לתלמידים מתקשים?
א. הוא מספק הסבר טכני מדויק לפתרון בעיה ולכן התלמידים מבינים טוב יותר את החומר.
ב. הוא יוצר תחושת הזדהות ומספק לתלמידים הוכחה שאפשר להצליח למרות קושי, מה שמחזק את תחושת המסוגלות ויוצר יתרון מוטיבציוני. ✅
ג. הוא נמנע מטעויות ולכן מונע מהתלמידים לפתח תפיסות שגויות לגבי דרך הפעולה הנכונה.
ד. . הוא יוצר תחושת הזדהות ומספק לתלמידים הוכחה שאפשר להצליח למרות קושי, מה שמחזק את תחושת המסוגלות ויוצר יתרון מוטיבציוני.
כיצד עשוי מודל מתמודד, שמבטא בגלוי את הקשיים והרגשות שלו, לתרום יותר ממודל שליטה/מומחה לתלמידים מתקשים?
א. הוא מספק הסבר טכני מדויק לפתרון בעיה ולכן התלמידים מבינים טוב יותר את החומר.
ב. הוא יוצר תחושת הזדהות ומספק לתלמידים הוכחה שאפשר להצליח למרות קושי, מה שמחזק את תחושת המסוגלות ויוצר יתרון מוטיבציוני. ✅
ג. הוא נמנע מטעויות ולכן מונע מהתלמידים לפתח תפיסות שגויות לגבי דרך הפעולה הנכונה.
ד. . הוא יוצר תחושת הזדהות ומספק לתלמידים הוכחה שאפשר להצליח למרות קושי, מה שמחזק את תחושת המסוגלות ויוצר יתרון מוטיבציוני.
* השאלה נוספה בתאריך: 20-06-2025