Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

1. להלן מספר מסמכים בתהליך הרכש. באיזה מסמך אין Shipments שורת משלוח? 1) הזמנה סטנדרטית – SPO. 2) דרישת רכש. 3) הסכם מסגרת. 4) שחרור מהסכם מסגרת. 5) אף אחת מהתשובות. 6) תשובות 2+3 נכונות.

1
done
by
מיין לפי

אילו מבין הישויות הבאות ניתן לשייך לשם משתמש USER? 1) Responsibility. 2) ספק – Supplier. 3) לקוח – Customer. 4) עובד – Employee. 5) כל התשובות נכונות.

1
done
by
מיין לפי

מקור המטבע בהזמנה הוא: 1) המטבע הפונקציונלי כפי שהוגדר ב- SOB. 2) המטבע הארגון התפעולי. 3) מטבע הספק. 4) מטבע ההזמנה. 5) מטבע האתר ספק.

1
done
by
מיין לפי

להלן מספר נתונים: • מטבע ההזמנה הוא שקל. • מטבע הדרישה הוא דולר. • מטבע החשבונית הוא שקל. • ההזמנה נוצרה מדרישה. הסבר באיזה שלב ניתן היה לשנות את המטבע? 1) שלב Approval. 2) שלב הדרישה Requisition. 3) Auto Create. 4) במסך Add Lines. 5) אף תשובה אינה נכונה.

1
done
by
מיין לפי

במתודולוגית AIM, השלב השלישי נקרא: 1) Setup. 2) Build. 3) Test. 4) Production. 5) אף תשובה אינה נכונה.

1
done
by
מיין לפי

מה משמעות המטבע ב- Set Of Books? 1) הזמנה או דרישה תשלח לספק במטבע זה. 2) מטבע רישום פקודות היומן. 3) זהו המטבע שבו יתנהל כל ספק. 4) כל התשובות נכונות. 5) אף תשובה אינה נכונה.

1
done
by
מיין לפי

במסך הזמנה, מה משמעות עמודת UOM? 1) מספר השורות לפי דבר ההקלדה – סידורי. 2) מספר השורה של הפריט בדרישה שעל פיה בוצעה ההזמנה. 3) מספר הפריט (Item) ברשימת הפריטים הממוין לפי שורות. 4) מספר השורה המשמש בכל התוויות (טאבים). 5) יחידת המדידה של הפריט בשורת ההזמנה.

1
done
מה זה UOM ? ?
by
מיין לפי

המערכת בחברתך בנויה כ- Multi Organization, החברה מנהלת את ספקיה בהתאם לכך. מה ההיגד הנכון ביותר בהתייחס: 1) כל אתרי החברה יוכלו לראות את פרטי הספק GPS n' More. 2) כל אתרי החברה יוכלו לראות את פרטי האתר הספק GPS n' More. 3) אף תשובה לא נכונה. 4) בהכרח פרטי האתר ספק הם ברמת הארגון התפעולי. 5) תשובות 1+4 נכונות.

1
done
by
מיין לפי

במסך ההזמנה, השדות SHIP-TO ו- BILL-TO משקפים את: 1) לאן נשלח לספק את החשבונית ואת הסחורה. 2) לאן הספק שולח את החשבונית ולאן את הסחורה. 3) ערכים אלו אינם מגיעים מרמת האתר ספק כערכי ברירת מחדל. 4) במידה ואין שינוי ערכים אלו תמיד יהיו ערכי המשלוח ברמת השורה. 5) כל התשובות נכונות.

1
done
by
מיין לפי

בחר את המשפט הנכון ביותר: 1) AIM היא מתודולוגית היישום המהירה של SAP. 2) שימוש ב- Flex Fields ייחודי למתודולוגית AIM. 3) AIM כוללת בתוכה התייחסות לניהול הפרויקט וניהול השינוי בפרויקט. 4) ביישום TOWER השתמשו במתודולוגית AIM. 5) AIM מדגישה קביעת מטרות ברורות ליישום.

1
done
by
מיין לפי