Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מהי הארכיטקטורה הנפוצה ליישום מערכת אורקל ומערכות ERP גדולות? 1) ארכיטקטורת Client-Server, שרת (תוכנה + בסיס נתונים) מול הלקוחות. 2) ארכיטקטורת שלוש השכבות – בסיס נתונים, אפליקציה, תצוגה. 3) DEV, PRD, QAS – Free System Landscape. 4) Build-To-Order. 5) לפי מתודולוגית Standard Solution.

1
done
by
מיין לפי

שלב ה- Elaboration הוא השלב שבו מבוצע אפיון מפורט של המערכת. 1) נכון. 2) לא נכון.

1
by
מיין לפי

בהתייחס למסך הבא, מהו ההיגד הנכון ביותר? 1) יש בקשה ללפחות שני משלוחים לתאריכים שונים לפריט EZR 2) כל התשובות נכונות. 3) הבטחת הספק לפריטים שהוזמנו היא לתאריך 12.7.2006 4) המטבע המוביל בעסקה זו הוא שקל 5) ההזמנה טרם אושרה

1
sentiment_very_satisfied
1) יש בקשה ללפחות שני משלוחים לתאריכים שונים לפריט EZR – ב- NeedBy רשום Multipy. 2) כל התשובות נכונות. 3) הבטחת הספק לפריטים שהוזמנו היא לתאריך 12.7.2006 – ב- Promised רשום את התאריך. 4) המטבע המוביל בעסקה זו הוא שקל – ב- Currency רשום ILS. 5) ההזמנה טרם אושרה – הסטטוס הוא Incomplete.
by
מיין לפי

לאחר התחברות למערכת אורקל, קיבלת את הרשימה הבאה: Ruppin Payables User, Israel (ILS) Ruppin Purchasing Manager, USA (USD) Ruppin Inventory Supervisor, Israel (ILS) Ruppin General Ledger Manager, Israel (USD) מה ההיגד הנכון ביותר? הסבר את תשובתך. 1) למשתמש יש אחריות לגבי מספר פעילויות בשני ארגונים שונים בישראל ובארה"ב. 2) למשתמש יש אחריות ברמות שונות בארבע אפליקציות שונות. 3) המשתמש משתתף בחלק מתהליך P2P בארגון. 4) למשתמש יש ארבעה Responsibilities. 5) כל התשובות נכונות.

1
done
by
מיין לפי

איזה מצירופי המודולים הבאים משקף בצורה הנכונה ביותר את תהליך Procure to Pay Life Cycle? (משמאל לימין) 1) General Ledger > Inventory > Order Management > Receivables > Cash Management 2) Inventory > Purchasing > Payables > General Ledger > Cash Management 3) Requisition > Purchasing Order > Journal Entry > Reconciliation 4) Requisition > Purchasing Order > General Ledger > Reconciliation 5) Requisition > Purchase Order > Invoice/Payment > Supplier Management > RFQ

1
done
by
מיין לפי

במסך דוחות / בקשות (Requests) התקבל השילוב הבא של Phase + Status. מה ההיגד הנכון ביותר? בקשה מספר 6358687 (השנייה): 1) כל התשובות נכונות. 2) הדוח / בקשה לא פעיל נשלחו לביצוע. 3) הדוח / בקשה בוטלו אבל המסך טרם התרענן. 4) הדוח / בקשה נמצאים במצב "עיכוב" זמני שבוצע ע"י המשתמש. 5) הדוח / בקשה בוצעו בהצלחה.

1
done
by
מיין לפי

במידה ומחיר הפריט תוקן בהזמנה שנשמרה אך טרם אושרה, מה התשובה הנכונה ביותר? 1) סוג ההזמנה, מספר ההזמנה, מחיר הפריט, שורת ההזמנה. 2) אף תשובה אינה נכונה. 3) תאריך אספקת הסחורה, סטטוס ההזמנה, מחיר הפריט, קטגורית הפריט. 4) מחיר הפריט, גרסת ההזמנה, סטטוס ההזמנה, סכום כולל של ההזמנה. 5) מספר הזמנה, מחיר הפריט, סטטוס ההזמנה, מספר שורה.

1
done
מה התשובה הנכונה ?
by
מיין לפי

בהתבסס על המסך הבא, מהו השלב הבא לדעתך? 1) בצע שמירה ושלח את ההזמנה לספק. 2) השלמת שורת "ההפצה" (Distribution). 3) עדכון תאריך אספקת הסחורה, סטטוס ההזמנה, מחיר הפריט , קטגוריית הפריט. 4) אישור ההזמנה. 5) הזנת איש קשר.

1
done
by
מיין לפי

מה זה POC? 1) Proof of Concept. 2) Push Over Client. 3) Pay, Order, Collect. 4) אף תשובה אינה נכונה. 5) פתרון בזמן אמת.

1
done
by
מיין לפי

מה מבין הבאים אינו נמנה על תועלות מוכרות של יישום ERP? 1) הורדת המלאי. 2) שימוש במערכת תומכת החלטה (DSS). 3) צמצום כוח אדם. 4) שיפור בניהול ההזמנות. 5) יצירת סטנדרטים אחידים לארגון.

1
done
by
מיין לפי