Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

במסך פריט ZG45888 המשתמש מעוניין להפעיל BOM לפריט. לאיזה Tabbed Region עליו לנווט? 1) Physical attributes. 2) Locator control. 3) Bill of material. 4) Receiving. 5) Purchasing.

1
done
by
מיין לפי

מודל אנטוני מנתח את הארגון לפי הצרכים של בעלי התפקידים השונים בארגון ומגדיר 4 רמות של קבלת החלטות. איך השתמש סיימון בחלוקה במודל שלו? 1) מודל סיימון משתמש במודל ניתוח הצרכים שהגדיר אנטוני כדי לחלק את מערכות המידע הארגוניות ל-4 סוגים, אחד לכל רמת קבלת החלטות. 2) סיימון מתייחס למודל של אנטוני אך אינו משתמש בו להגדרת סוגי מערכות המידע הארגוניות. 3) מודל סיימון מחלק את מערכות המידע הארגוניות ל-3 סוגים ומשייך כל סוג לרמת קבלת ההחלטות הרלוונטית. 4) שני המודלים מדברים על מערכות מידע בארגון, אך אינם מתבססים אחד על השני ואין ביניהם קשר.

1
done
by
מיין לפי

מה היא ההגדרה לאחראיות (Responsibility)? 1) אחראיות היא מקבץ של טפסים, תפריטים ומידע המגדירים את הגישה והסמכות של משתמש במערכת. לכל משתמש יש לכל הפחות אחראיות אחת וניתן להקצות את אותה אחראיות למספר משתמשים. 2) אחראיות היא תרשים המתאר את היררכיית בעלי התפקידים בארגון. 3) אחראיות היא מקבץ של טפסים, תפריטים ומידע המגדירים את הגישה והסמכות של משתמש ספציפי במערכת. לכל משתמש אחראיות ייחודית משלו. 4) אחראיות היא מקבץ של טפסים ותפריטים אשר קובעים מה רואה המשתמש ב- Navigator במסך הבית.

1
done
by
מיין לפי

מהם שני הרכיבים מהם בנוי ארגון מלאי? בחרו את התשובה הנכונה ביותר. 1) פריטים (items) ומאתרים (Locators). פריטי מלאי מאתרים את המלאי (מחשב, שולחן) המאתרים מגדירים את המיקום הפיזי בו מאוחסן המלאי. 2) תתי מלאי (Sub inventories) ומאתרים (Locators). תתי המלאי מפרידים את המלאי לפי סוג (מלאי בתהליך, תוצרת גמורה וכו'). מאתרים מגדירים את המיקום הפיזי בו מאוחסן המלאי. 3) תתי מלאי (Sub inventories) ופריטים (items). תתי המלאי מפרידים את המלאי לפי סוג (מלאי בתהליך, תוצרת גמורה וכו'). פריטי מלאי מאתרים את המלאי (מחשב, שולחן). 4) אף תשובה אינה נכונה.  

1
done
ארגון מלאי – inventory organization. ארגון המלאי מכיל פריטים (items) עבורם נדרש: מחסני משנה (תתי מלאי) sub inventory, אשר יכולים להיות פיזיים או לוגיים. בנוסף, צריך להגדיר מיקומים בתוך המחסן על מנת שנוכל לאתר כל סוג פריט (locators).
by
מיין לפי

מה הוא Item MASTER Organization ואיך הוא משמש לניהול הפריטים במערכת בצורה מרוכזת? 1) Item MASTER Organization הוא טופס באחראיות Vision Operation (US). Inventory המאפשר הקמה של פריטים בצורה מרוכזת. 2) Item MASTER Organization הינו חלק מהמודל הארגוני של המערכת, בדומה ל- Legal Entity או General Ledger. 3) Item MASTER Organization מאפשר ניהול מרוכז של הפריטים אך כופה הגדרה אחת קשיחה לפריט לכל ארגון. 4) Item MASTER Organization הוא Inventory organization ייעודי לניהול פריטים במערכת. לאחר שמקימים פריט ב-MASTER ניתן להפעיל את הפריט עבור כל Child organization ואף להגדיר התנהגות שונה לפי הצורך.

1
done
by
מיין לפי

במערכת הנתונים הבאים: • תנאי התשלום לספקים הינם שוטף פלוס 30. • ספק A מספר לחברה מחשבים וטלפונים ועובד עם החברה לפי התנאים הסטנדרטיים. • תנאי התשלום של טלפונים הינה מזומן בקבלת הסחורה. החברה הזמינה מספק A 10 מחשבים ו- 10 טלפונים. מה יהיו תנאי התשלום של החברה עבור הפריטים? במידע ויש שוני, מדוע? 1) שוטף 30, מכיוון שהספק עובד לפי התנאים הסטנדרטיים שהם שוטף 30 והוא זה שמכתיב את תנאי התשלום. 2) מזומן בקבלה, מכיוון שב- PO קיים פריט עם תנאי של מזומן בקבלה וה- PO גובר ומכתיב את תנאי התשלום. 3) שוטף 30 למחשבים ומזומן בקבלה לטלפונים, הגדרות ברמת הפריט גוברות ולכן תנאי התשלום של הטלפונים שונים מהסטנדרט. 4) אי אפשר לכלול פריטים בעלי תנאי תשלום שונים באותה ההזמנה.  

1
done
by
מיין לפי

מה הם היתרונות והחסרונות של הרצת דוחות ותוכניות ע"י Standard Request submission? 1) SRS מאפשר הרצה של משימות אינטראקטיביות, צפייה בתוצאות אונליין ותזמון משימות עתידיות. הוא אינו מאפשר המשך עבודה עד לסיום המשימה. 2) SRS מאפשר הרצה ותזמון של משימות אינטראקטיביות, איך הינו איטי משמעותית ועלול לפגוע בביצועים ואף להפיל את המערכת במשימות כבדות. 3) SRS מאשר הרצה של משימות וצפייה בתוצאות אך אינו מאפשר תזמון משימות עתידיות ואינו מאפשר המשך עבודה ובכך "תוקע" את העובד עד לסיום המשימה. 4) אף תשובה אינה נכונה.

1
done
SRS – מנגנון להרצת דוחות ותוכניות (משימות אינטראקטיביות – היכולת של המערכת ליצור דיאלוג עם המפעיל). בעת הרצת ה- SRS לא ניתן לבצע פעולות נוספות, מתערב/מפריע בהמשך העבודה במהלך הרצתו. ניתן לצפות בתוצאות output בזמן אמת, מאפשר לתזמן דוחות ותוכניות, מאפשר לצפות במידע אודות התהליך (בלוגים).
by
מיין לפי

7. מה הם היתרונות והחסרונות של הרצת דוחות ותוכניות ע"י Concurrent Processing? הרצתו לא מתערבת / מפריעה בהמשך הפעילות והעבודה על המחשב (לעומת ה- SRS). 1) Concurrent Processing מאפשר הרצה של משימות אינטראקטיביות, איך אינו מאפשר תזמון משימות או צפייה אונליין בתוצאות. 2) Concurrent Processing מאפשר הרצה של משימות לא אינטראקטיביות, אך אינו מאפשר תזמון ומוגבל להרצת משימה אחת בכל פעם 3) Concurrent Processing מאפשר הרצה של משימות בצורה מקבילה, אשר אינו מפריע למשתמש ומאפשרת המשך עבודה בזמן שהמשימה רצה, אך הוא מוגבל להרצה של משימות לא אינטראקטיביות בלבד. 4) Concurrent Processing הינו חלק מתהליך הרכב בו סחורה שהתקבלה נבדקת מול ה-PO המקורי לאימות והנפקת קבלה. אין קשר בינו לבין הפקת דוחות.

1
done
Concurrent Processing – תהליך במקביל. מאפשר הרצת משימות לא אינטראקטיביות כמו דוחות ותוכניות. הרצתו לא מתערבת / מפריעה בהמשך הפעילות והעבודה על המחשב (לעומת ה- SRS).
by
מיין לפי

מנהל הרכש של החברה הגיע להסכם עם ספק חומרי גלם חדש, לספק לחברה מיליון טון של קפה גולמי במהלך 2019 במחיר קבוע של 10 ₪ לטון. החברה תקבל את הסחורה תוך 20 ימים ממועד ההזמנה ישירות למפעל החברה בישראל. איזה סוג של הזמנת רכש ישמש להקמת ההסכם במערכת? 1) הזמנת רכש סטנדרטית (Standard PO) 2) הזמנת רכש מתוכננת (Planned PO) 3) הזמנת רכש מסוג שמיכה (Blanket PO) 4) הזמנת רכש מסוג חוזה (Contract PO)

1
done
by
מיין לפי

משתמש מעוניין להקים כמות גדולה מאוד של פריטים החולקים תכונות דומות. הציעו למשתמש את הדרך היעילה ביותר לעשות זאת מבין הבאות: 1) בניית פריט מאסטר עם התכונות הנדרשות והעתקתו כמספר הפריטים הנדרש. 2) בניית טמפלייט עם התכונות הנדרשות והקצאתו לפריטים במהלך יצירתם. 3) משיכת הפריטים ישירות מהספק דרך פורטל iSupplier. 4) אין דרך פשוטה לעשות זאת, יש להקים פריט פריט ולהקצות לכל אחד את התכונות הדרשות.

1
done
by
מיין לפי