Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מהי "תיאוריית הפחתת המתח"

1
done
by
מיין לפי

מיהו התיאורטיקן הטוען כי " הסבירות לפיה נעסוק בהתנהגות מסוימת נקבעת ע"י הציפיה שלנו להשיג מטרה שתבוא בעקבות הפעילות ועל פי מידת הערך האישי שאנו מייחסים למטרה"

1
done
by
מיין לפי

מיהו התיאורטיקן? " אפשר לייחס תוצאות של התנהגות לנטיות פנימיות או לגורמים מצביים חיצוניים. תלוי בפרשנות הסובייקטיבית שאנו נותנים למציאות"

1
done
by
מיין לפי

. לפי תיאוריית "מדרג הצרכים של מאסלו"-הגישה ההומניסטית -מה הסדר הנכון. מהנמוך לגבוה (1-5)

1
done
by
מיין לפי

במה תלויה השתייכות לקבוצה חברתית?

1
done
by
מיין לפי

כשהגענו לטקס שתיית התה המפורסם ביפן היינו צריכים להכיר את אופן התנועות והמחוות הקבועות במסורת . לכן לקחנו מדריך שילמד אותנו את הנוהג. באיזה סוג של קונפורמיות השתמשנו?

1
done
by
מיין לפי

בזמן שגלית וורד ישבו לשתות קפה. ניגש אליהן מקבץ נדבות. גלית מיד שלפה את ארנקה ותרמה לו 20 שקלים. ורד בהתחלה היססה כי הייתה בטוחה שהוא עובד עליהן ורק מנסה לסחוט כספים, אך הרגישה נבוכה מול חברתה ותרמה 40 שקלים בחיוך רחב. איזו קונפורמיות אפיינה את תגובתה של ורד?

1
done
by
מיין לפי

מה "סלומון אש" ניסה להוכיח בניסוי שערך בנושא "תפיסה ויזואלית"

1
done
by
מיין לפי

במאי 2009 טבעה יסמין פיינגולד, אלופת ישראל בחתירה, לאחר שהתהפכה עם הקיאק במהלך אימון חתירה בירקון. עוברי אורח צפו במתרחש אך לא העיזו לקפוץ למים ולהצילה מתוך חשש מהזיהום במים. יסמין נמשתה לבסוף על ידי עובר אורח - אבי טויבין - לאחר כעשר דקות בהן שהתה מתחת לפני המים. לפי "דניאל בטסון" – לפי איזה עיקרון פעל אבי?

1
done
התנהגות פרו חברתית שאדם מבצע בלי להתחשב בביטחון או באינטרסים שלו
by
מיין לפי

בצופים יש מנהג בכל חודש קבוצה קטנה התורמת מזמנה הפרטי לטובת עבודות תחזוקה ותפעול שוטף של המקום לטובת הכלל. לפי "דניאל בטסון" – על איזה עיקרון מדובר?

1
done
by
מיין לפי