Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

למה מסר סמוי משפיע יותר ממסר גלוי?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי
by Basil Helo
Basil Helo 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
למה?
by

"אתה יודע, כשאתה נהיה זקן, דברים בחיים נלקחים ממך, זה חלק מהחיים. אבל, אתה לומד את זה, רק כאשר אתה מתחיל להפסיד דברים. אתם מגלים שהחיים הם רק משחק של אינצ'ים... כך גם פוטבול. בגלל שבכל אחד מהמשחקים - החיים או הפוטבול, המרווח לטעות כל כך קטן, אני מתכוון, חצי צעד מאוחר מדי או מוקדם מדי - ואתה לא בדיוק מספיק את זה. חצי שנייה מהר מדי, או לאט מדי - ואתה לא בדיוק תופס את זה. האינצ'ים שאנחנו צריכים נמצאים בכל מקום סביבנו! הם בכל מרווח במשחק, בכל דקה, בכל שנייה". בנאום האינצ'ים מתוך הסרט "יום ראשון הגדול", אל פאצ'ינו משתמש ב:

1
done
by
מיין לפי

בנאומו "המנהיגות החלולה" (לאחר מלחמת לבנון השניה) אומר דויד גרוסמן (סופר): "... לא קל להתבונן בעצמנו השנה. הייתה מלחמה. ישראל הניפה שריר צבאי אדיר אבל מאחוריו נחשפו דווקא קוצר ידה ושבריריותה. הסתבר לנו שהכוח הצבאי שבידינו אינו יכול בסופו של דבר להבטיח לבדו את קיומנו. בעיקר גילינו שישראל נמצאת במשבר עמוק, עמוק מכפי שחששנו, כמעט בכל מערכות חייה...". באיזה יוריסטיקה משתמש גרוסמן?

1
done
by
מיין לפי

פיתחת תוכנה ובכוונתך להציגה בפני משיקיעים פוטנציאליים. אתה מתכנן היטב את דברייך ויודע שעליך להגיד כי מדובר באפליקציה בעלת טכנולוגיה חדשנית שלא נראתה כמותה, המבוססת על אלגוריתם ייחודי שאתה עצמך פיתחת. אפליקציה אשר תניב למשקיעים רווח של 5 מיליון דולר בטווח של 5 שנים מהיום. זמן הפיתוח עד לבדיקת היתכנות של אב טיפוס הינו 6 חודשים ואתה זקוק ל2 מיליון דולר השקעה ראשונית. איזה חלק כדאי לך להציג כבר בפתיחת המצגת?

1
done
by
מיין לפי

יונתן פלג הוא יועץ פוליטי בתחילת דרכו. על מנת לבנות את מעמדו בעולם הפוליטיקה, הוא החל להרצות מול סטודנטים המעוניינים לעסוק בתחום. באחת הדוגמאות, אותן מציין יונתן בהרצאתו, הוא אומר כך: "כאשר הרצנו את מר לוי בעיר טבריה, דאגנו לתלות שלטי מרפסות רבים ככל הניתן בצמתים מרכזיות בעיר. עשינו זאת על סמך מחקרו של יריב צפתי מ1996 אשר תבע את המושג "אפקט עגלת המנצח", שמוכיח כי תמיכה במועמד פוליטי גדלה אם הוא נתפס כמוביל. באיזה כלי השתמש יונתן?

1
mood
by
מיין לפי

מלא אנשים גרועים (הגזענים, המושחתים, מחריבי הדמוקרטיה) הם רק קומץ.. הנאום עורר זעם בקרב החברה הישראלית. למה?

1
done
by
מיין לפי