Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

למה משמשת מערכת ERP?

1
done
מערכת לתכנון משאבי ארגון (באנגלית: Enterprise Resource Planning System, בר"ת: ERP) היא סוג של מערכת מידע המשמשת לעיבוד נתונים מינהלי, המטפלת בכל צורכי עיבוד הנתונים בארגון (למשל: משאבי אנוש, כספים, שיווק, לוגיסטיקה, תפעול וכו') כמקשה אחת. גישת ה-ERP שונה מהגישה הקלאסית בכך שהיא מאחדת את כלל מערכות המידע של הארגון למערכת אחת באופן המאפשר שימוש במידע משותף באופן אינטגרטיבי ובעל ממשק אחיד.
by
מיין לפי

מהי הטענה הנכונה ביותר מבין הטענות הבאות?

1
done
קשר ''רבים לרבים'': מתווספת טבלה חדשה עבור הקשר עצמו. מפתח טבלת הקשר מורכב משדות המפתח של הטבלאות שנוצרו מהישויות המשתתפות בקשר.
by
מיין לפי

ברגע זה ישנם 2 אובייקטים ב-A, ישנם 5 אובייקטים ב-B, ויש 4 אובייקטים ב-C. מה מספר המופעים המינימלי בקשר R1?

1
done
by
מיין לפי

איזו טענה מבין הבאות אינה נכונה?

1
done
by
מיין לפי

מתי השאילתות הבאות יחזירו תשובות זהות?

1
done
by
מיין לפי

להלן פקודת יצירת טבלה. איזו טענה בהכרח איננה נכונה?

1
done
by
מיין לפי

כמה רשומות יחזרו מהשאילתה הבאה?

1
done
by
מיין לפי

בלמידת מכונה, ניתוח סל מוצרים הוא דוגמה לאלגוריתם המשתמש ל-

1
done
למידה מונחית: Supervised learning - אלגוריתמים אלו מאפשרים לנבא labels (תוויות) מתוך features (מאפיינים) על סמך דוגמאות קודמות. למשל, נוכל לנבא האם פציינט מסויים חולה (-label) לפי פרמטרים רפואיים, כמו חום ולחץ דם (-features) על סמך דוגמאות של חולים אחרים. למידה בלתי-מונחית:Unsupervised learning (למידה בלתי-מונחית) - אלגוריתמים אלו מאפשרים בעיקר קיבוץ של נתונים שונים לקבוצות עם סגמנטים דומים. למשל, נוכל לקבץ צופי טלוויזיה לקטגוריות שונות כמו מדע בדיוני ורומנטיקה (נטפליקס ידועה כמי שעושה שימוש באלגוריתמים אלו לניתוח הרגלי הצפיה של לקוחותיה בכדי להציע להם סרטים וסדרות שרלוונטיים להם). סיווג: כשמשתנה המטרה (ה-label) יהיה discrete, אנו נאמר שהבעיה שאנו עוסקים בה היא בעיית classification (קלסיפיקציה - סיווג). כלומר שאנו מנסים לנבא את המחלקה (-class) אליה משתייך האובייקט.
by
מיין לפי

מהם האלמנטים העיקרים מהם מורכבת דיאגרמת Business Process Model and Notation (BPMN)?

1
done
by
מיין לפי

מהו מנוע חיפוש?

1
done
by
מיין לפי