Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

לפי הכלל, איזה משפט מהבאים נכון לגבי הטבלה?

1
done
by
מיין לפי

רשת שוקולדים מעוניינת להחליט אילו מוצרים ואילו כמויות שלהם יהיו מעוניינים לקוחותיה לרכוש בשנה הקרובה, על סמך ניתוח של נתוני מכירות הרשת בפועל בשנתיים האחרונות. הניתוח מתבסס על נתוני מכירות בכל רבעון של כל מוצר, שעבורם יש לבחור את כמות הפריטים הממוצעת שנמכרה ואת מחיר המכירה המקסימלי. מהו הכלי או הכלים באקסל שבהם תוכל להשתמש הרשת למטרת עיבוד, הצגה וניתוח הנתונים?

1
done
טבלת ציר PIVOT: מקבלת טווחים של ערכים ויודעת להצליב בינהם לפני הגדרה, מציגה את הנתונים בצורה מסודרת ומובנת. הפונקציה VLOOKUP: השתמש ב- VLOOKUP, כאשר עליך למצוא דברים בטבלה או בטווח לפי שורה. לדוגמה, חפש מחיר של חלק מכלי רכב לפי מספר החלק. פונקציית VLOOKUP מחפשת ערך משותף הנמצא בד"כ בשתי טבלאות ומחזירה מידע על אותו ערך, הערך שלפיו אנו מחפשים חייב להופיע בעמודה הראשונה של הטבלה שבה מחפשים ואילו המידע לגבי אותו ערך משותף יהיה באותה השורה של אותו הערך.
by
מיין לפי

ע''פ דה דומבל:

1
done
by
מיין לפי

העיקרון האפריורי טוען ש:

1
done
by
מיין לפי

מי הם הצירופים השכיחים ביהנתן Minimum Support=35%?

1
done
by
מיין לפי

מה מהביאם נכון לאחר 2 איטרציות?

1
done
by
מיין לפי

מהו הערך המנבא החיובי?

1
done
by
מיין לפי

זכרון מטמון Cache הוא

1
done
by
מיין לפי

גישת מחזור החיים לפיתוח מערכות מידע:

1
done
התהליך כולל בתוכו את כל השלבים החל מניהול הדרישות, דרך הארכיטקטורה, הפיתוח, הבדיקות והיישום, וכלה בעדכון ובשחרור מהדורות ועד לשלב הסופי של התוכנה בו היא יוצאת מכלל שימוש. שלוש נקודות ציון ישנן בתהליך של מחזור חיי תוכנה: ההתחלה - שלב הרעיון, שלב שבו התוכנה נכנסת לשימוש (Deployment) ושלב המוות, שבו אין לתוכנה ערך עסקי.
by
מיין לפי