Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

בגישה ההתנהגותית ככל שהמוטיבציה והיכולת של כפיפים גבוהה , הבשלות של הקבוצה גבוהה.

1
done
זה נכון לגבי הגישה המצבית
by
מיין לפי

באיזה גישה התמריץ לפתח גישה זו היא שהסביבה הארגונית השתנתה, נהייתה תחרותית והמודלים הקלאסיים לא פעלו טוב. בגישה זו מסתכלים על המנהיג כמישהו שמחולל שינוי בכפיפים.

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים נכון לגבי גישת התכונות למנהיגות:

1
done
by
מיין לפי

בגישה המצבית אין מנהיג אידאלי

1
mood
by
מיין לפי

על פי תאוריית סגנונות הניהול של לוין ליפט, אשר ביססו את מסקנותיהם על מחר של ילדים, שבאו לחוגים אחר הצהרים והתאימו להם מדריכים בעלי סגנונות מנהיגות שונים:

1
done
by
מיין לפי

חוקרת בודקת את הקשר שבין מספר הפעמים שמנהל מותח ביקורת על העובדים לבין התפוקה שלהם. לשם כך היא מעבירה לעובדים שאלונים בהם הם מתבקשים לציין את מספר הפעמים במשך היום שהמנהל שלהם מבקר אותם, ובודקת את תפוקותיהם. היא מצאה כי, למרות מספר יוצאים מן הכלל, ככל שהמנהל מעביר ביקורת רבה יותר על העובדים כך תפוקותיהם יורדות. אצל חלק התפוקה יורדת באופן דראסטי ואצל חלק באופן מתון מאוד. איזו מהמתאמים הבאים יכולים להעיד על ממצאיה?

1
done
by
מיין לפי

במערך מחקר מתאמי:

1
done
by
מיין לפי

רפאלי וסטון חקרו השפעת הבעת רגש על מכירות בחנויות נוחות. מה תמליצו למנהלים בארגונים לעשות לאור מחקר זה?

1
done
by
מיין לפי

יורם התעורר בוקר אחד עם תחושת עליזות ושלווה בדרכו לעבודה. בעבודה, למרות אתגרים וקשיים שנצבו בדרכו הוא התמודד איתם מבלי לחוש לחוץ. תחושה זו המשיכה מספר ימים אחר כך. מהי הסיבה שתחושתו של יורם היא מצב רוח (mood ) ולא רגש (emotion)?

1
done
by
מיין לפי

נחום עבר אירוע מלחיץ בעבודתו. הדבר פגע בתפקוד שלו והמנהלים שלו החליטו לשלוח אותו לסדנת התמודדות עם לחצים. בסדנא תורגלו עם נחום טכניקות הרפיה. על סמך מה שנלמד בכיתה נכון לומר כי:

1
done
by
מיין לפי