Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

שיטות קביעת הרצף של הדור השני דורשות חזרות רבות של קריאת הרצף של מקטעים קצרים:

1
done
by
מיין לפי
by Jordan Appel
Jordan Appel 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 19
במצגת 6 שקופית 28 רשום "כל מחזור קריאה איטי מאוד (5-10 דקות), אבל המקבילות מאפשר מהירות קריאת רצף גבוהה". אז התשובה הנכונה לא צריכה להיות ד?
by

להלן מספר משפטים הקשורים לריאקצית ה-PCR, סמנו את המשפט הנכון ביותר:

1
done
by
מיין לפי

שימוש בריאקציה מסוג Taqman לאיתור שינויים נקודתיים בגנום (סמנו את התשובה הנכונה ביותר):

1
mood
by
מיין לפי

18. ממחקרים שנעשו לגבי אופן התורשה של היכולת לזהות את החומר הכימי PTC נמצא (סמנו את המשפט הנכון ביותר): 1.

1
done
by
מיין לפי

קיט ההפקה של דנ"א בו השתמשנו המעבדה, פועל בצורה מאוד מהירה ויעילה, אולם לכמה סטודנטים ההפקה לא הצליחה. מה הסיבה האפשרית לכך ? סמנו את המשפט הנכון ביותר:

1
done
by
מיין לפי

הדרך שבה, השליטה על כמות הוויטמין D, קשורה לשונות הגנטית שיש בבני אדם, בהקשר של הפנוטיפ של רמת הפיגמנטציה היא כנראה (סמנו את המשפט הנכון ביותר): 1.

1
done
by
מיין לפי

21. במסגרת פעילות משפחתית, בצעת עם הוריך את מבחן הרגישות לחומר המר מסוג PTC. אמא ואבא שלך לא חשו את הטעם בכלל. במידה והיית מגביר את אזור ה-SNP בגנום, המנבא את הרגישת לטעם של החומר PTC וחותך עם האנזים רסטריקציה המתאים(בדומה למה שעשינו במעבדה), על פי הגנוטיפ האפשרי של ההורים ושלך איזו תוצאה הייתה מצפה להתקבל בהרצת החיתוכים שלך.(בהנחה שעבדת נכון לאורך כל שלבי המעבדה) ? 1.

1
done
by
מיין לפי

22. בתכנון ה-primer(התחל) לריאקצית ה-PCR, רצוי ש: 1.

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

בזמן עבודות המעבדה, קבלת פרוטוקול עבודה, ובין היתר גם בצעת PCR ולאחר סיום פעולת מכשיר ה-PCR, הרצת בג'ל את התוצרים. בתמונה שהתקבלה, לאף אחד מהסטודנטים, לא יצא תוצר PCR שאפשר לראות אותו בג'ל. מה יכולה להיות הטעות שבוצעה ? 1.

1
done
by
מיין לפי

24. להלן מספר משפטים הקשורים לתוצאות המעבדה: (1) בסמן ה-SNP אשר נבדק במעבדה, היה צפוי שהאלל G יעבור חיתוך עם אנזים הרסטריקציה HaeIII (2) בסמן ה-SNP אשר נבדק במעבדה, היה צפוי שהגנוטיפ GG יעבור חיתוך עם אנזים הרסטריקציה HaeIII (3) בסמן ה-SNP אשר נבדק במעבדה, היה צפוי שהגנוטיפ GC(הטרוזיגוט) לא יעבור חיתוך עם אנזים הרסטריקציה HaeIII (4) בסמן ה-SNP אשר נבדק במעבדה, היה צפוי שהאלל C יעבור חיתוך עם אנזים הרסטריקציה HaeIII מהו המשפט הנכון (סמנו את התשובה הנכונה ביותר) ? 1.

1
done
by
מיין לפי