Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

13. הפקת ה – DNA הגנומי מתאי השמר: א.

1
done
by
מיין לפי

14. שיטת "קטיעת השרשרת":

1
done
by
מיין לפי

15. בניגוד לפלסמיד הסינטטי, הפלסמידים הטבעיים:

1
done
by
מיין לפי

16.*&^% בשיטה הקרויה Pyrosequencing:

1
done
by
מיין לפי

17. להלן מספר משפטים הקשורים לשיטת הריצוף NGS Next Generation) (Sequencing: 1) בשיטה זו ניתן לרצף במקביל מיליוני בסיסים ללא שימוש בנוקלאוטיד די – דאוקסי כמו בשיטת סנגר. 2) בשיטה זו ניתן לרצף מספר מוגבל של רצפים מקודדים בלבד. 3) השיטה משתמשת בנוקלאוטיד מסוג די – דאוקסיד לקביעת סדר הבסיסים. 4) אינה דורשת הכנת ספריה גנומית עם האזורים אותם רוצים לרצף. סמנו את התשובה הנכונה ביותר א.

1
done
by
מיין לפי

18. להלן מספר משפטים הקשורים למאפיינים של ראקציית הריצוף sequencing הפלורסנטית של סנגר במכשירי ה – ABI 1) השינוי ברצף יכול לבוא לידי ביטוי בעיקר בשינוי הגובה של הכרומוטוגרמים של הריצוף שמתקבלים. 2) שינויים הטרוזיגוטיים ברצף תמיד נראים ברור משני הכיוונים של הריצוף. 3) כאשר יש שינוי הטרוזיגוטי ברצף הדנ"א הצבעים עולים אחד על השני. 4) השינוי ברצף יכול לבוא לידי ביטוי גם בשינוי אורך של הריצוף. סמנו את התשובה הנכונה ביותר:

1
done
by
מיין לפי

19. סמנו את המשפט הנכון ביותר: א.

1
done
by
מיין לפי
by Stav Eliyahu
Stav Eliyahu 3 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 100
לפי המצגת של דני "מספר המלנוציטים אינו שונה בין הגזעים השונים של האדם ועל מילימטר רבוע של עור אנושי ניתן למצוא בין 1,000 ל-2,000 מהם, אולם קצב פעילותם שונה מגזע לגזע. "
by
by Noah Salonicchio
Noah Salonicchio 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 310
סתיו צודקת שיקופית 10 מצגת פולימורפיזם
by

21. המשפטים הבאים קשורים לראקציית ה – PCR: 1) הספציפיות של הריאקציה נקבעת ע"פ תחלים משני צידי האזור אותו רוצים לרבות. 2) הספציפיות של הריאקציה נקבעת ע"פ התחל מצד 5'. 3) הספציפיות של הריאקציה נקבעת ע"פ התחל מצד 3'. 4) הספציפיות של הריאקציה נקבעת ע"פ טמפרטורת הדנטורציה של הריאקציה. 5) הספציפיות של הריאקציה נקבעת ע"פ טמפרטורת ההארכה של הראקציה. סמנו את התשובה הנכונה ביותר: א. ב.

1
done
by
מיין לפי

19. שימוש בשיטת הליטופוטוגרפיה, הוא בעיקר ל(סמנו את המשפט הנכון ביותר): א.

1
done
by
מיין לפי

22. שבבים גנטיים מסוג CMA נועדו לזהות: א.

1
done
by
מיין לפי