Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

האדם לומד בחברה שבה הוא חיי התנהגויות מתוך צפיה באחרים שדומים לו ובונה לעצמו תחושת מסוגלת עצמית הנובעת מהאמונה ביכולתו לבצע אתגרים שיוכל להתמודד. איזו גישה של תהליך למידה מתוארת כאן?

1
done
by
מיין לפי

לפי איזו גישת תהליך למידה מתואר כי הכרחי להתמקד בהתנהגות הסמויה של האדם ולא רק להתייחס להתנהגות הגלויה; לא ניתן להבין את תגובת האדם ו/או להחליט מה ישמש עבורו חיזוק משמעותי, אם לא נתייחס לתהליך ההבנה שלו.

1
done
by
מיין לפי

מצלמה בכביש נחשבת לחיזוק שלילי (מונעת ממני להתנהג בצורה לא רצויה - נהיגה מהירה) קנס זה עונש (מכחיד התנהגות לא רצויה - נהיגה מהירה). איזו גישה תהליך למידה מתוארת כאן?

1
done
by
מיין לפי

דוגמה אסם בפרסומות של הקורונה הם שילבו מוזיקה את השיר לתת ועצם החיבור בין השיר למותג מייצר תחושה חיובית אצל הצרכן. השיר מחובר לזיכרון הקולקטיבי של החברה הישראלית וכשהוא בא בצימוד למותג אנחנו משייכים את החיבור לזיכרון הקולקטיבי על המותג. איזו גישת למידה מתוארת כאן?

1
done
by
מיין לפי

לפי פרסומת נייק LIVE STRONG: אדם שתרם מקבל צמיד שמהווה תגמול חיובי. (סימן חיצוני) הצמיד הוא תגמול לאדם על התרומה שלו וגם מראה לאחרים שהוא תרם. איזו גישת למידה מתוארת בדוגמה זו?

1
done
by
מיין לפי

פרסומת ילד המרפסות(הוט): המפורסמים מראים לנו איך להתנהג נכון בתקופת הקורונה (איך לשטוף ידיים, לומר שלום עם המרפק) באמצעות הדמויות האהובות על הילדים והערצתם. איזו גישת למידה מתוארת בדוגמה?

1
done
by
מיין לפי

לפי מודל עומרי שמיר: מהם 3 הגורמים שיכולים להשפיע על המציאות של הפרט? תשובה אחת נכונה

1
done
by
מיין לפי

לפי מודל עומרי שמיר: אילו פעולות פורמליות יכול לעשות היזם כתגובה חברתית כנגד שינוי במציאות שנובע משינוי ממשלתי/ כלכלי/ תרבותי? סמן תשובה לא נכונה

1
done
by
מיין לפי

לפי עומרי שמיר- מהי צרכנות פוליטית שלילית: סמן תשובה לא נכונה

1
done
by
מיין לפי

- מסיבת התה בבוסטון: בשנת 1773, הבריטים ששלטו במקום הטילו על המתיישבים את מיסוי התה והתחילה התנגדות קשה ואלו סירבו לפרוק את האוניות. בשיא הפעילות המקומיים התחפשו לאינדיאנים וזרקו את כל ארגזי התה מהאוניות למים באמצע הלילה וכך הביעו את רצונם לעצמאות. מחאה זו היתה חשובה במיוחד כי הוותה נקודת מפנה ומכאן והלאה המחאה לעצמאות הפכה לאקטיבית הרבה יותר. לפי מודל עומרי שמיר- מה דוגמה זו מתארת?

1
done
by
מיין לפי