Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

במודל Dart- מהי הכוונה של אלמנט ״הגישה״?

1
done
by
מיין לפי

לפי מודל Dart- מהי הכוונה של אלמנט ״דיאלוג״?

1
done
by
מיין לפי

דוגמה רמדיה: החברה שינתה את הנוסחה של אחד המוצרים ולא עשו בדיקה מספיק טובה לגבי החידוש שלהם. בהמשך לאחר שצצו בעיות עם המוצר החברה הסתירה מידע על ביצוע השינוי איזה אלמנט נפגע מהתיאור הנ״ל? (2 תשובות נכונות)

1
done
done
by
מיין לפי

דוגמה צ'יריוס: שינוי את המתכון של הקורנפלקס למוצר חלבי ולא הציגו את המידע בצורה מספיק ברורה על המוצר. לאחר תלונות של צרכנים הנושא הגיע לתקשורת והשינוי הוצג באופן ברור יותר. לפי מודל Dart- איזה אחד מהקריטריונים נפגע בתיאור זה?

1
done
by
מיין לפי

לפי מודל Dart דוגמה מקדונלדס: כשצרכנים שאלו למה יש הבדל בין המוצר בפרסומת לבין המוצר שמקבלים בפועל, החברה החליטה להראות איך מצלמים המבורגר שנקנה הרגע לעומת המבורגר שמעוצב בצורה טובה יותר למען פרסומת בצורה גלויה לציבור. איזה אלמנט החברה חיזקה?

1
done
by
מיין לפי

לפי מודל Dart- "שטראוס שלי" ביקשו שאנשים ישתפו בדברים שהם אוהבים. כתוצאה מכך אנשי הפיתוח לקחו משם רעיונות טכנולוגים למוצרים חדשים. איזה אלמנט חיזקה החברה כאן?

1
done
by
מיין לפי

מתי תתקיים עסקת חליפין שיווקית?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

מה פירמידת הצרכים של מאסלו מתארת?

1
done
by
מיין לפי

מהם שלושת הצרכים של אלדרפר בתהליך המוטיבציה? בחר את התשובה הלא נכונה

1
done
by
מיין לפי

פירמידת הערך של ביין: (מודל שמציג כיצד מתורגמים הצרכים לערך) דוגמה מעקב המשלוח של דומינוס: הפירמה הוסיפה מעקב אחר המשלוח כדי שהצרכן יוכל לדעת איפה הפיצה מהרגע שביצע את ההזמנה. זה תרם למהירות עבודה של העובדים ועמידה בזמני המשלוח. על אילו צרכים דומינוס הצליחו לענות אצל הצרכן?

1
done
by
מיין לפי