Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

שיטת מכירות באמצעות "LOSS LEADER" מתארת מצב בו:

1
done
by
מיין לפי

בהתייחס למותג הפרטי, איזה משפט מהבאים נכון?

1
done
by
מיין לפי

מהו שיווק?

1
done
by
מיין לפי

ביקוש לא סדיר הינו מצב בו:

1
done
by
מיין לפי

מהו האתגר במצב בו הביקוש הינו מלא?

1
done
by
מיין לפי

חברת סנו מובילה את תחום חומרי הניקיון ותופסת את נתח השוק הגדול ביותר. שיעור הצמיחה בענף חומרי הניקוי הוא גבוה. לעומת זאת, בתחום החיתולים החד פעמיים המוצר "ליטופים" של סנו תופס נתח שוק קטן ושיעור הצמיחה בענף הוא גבוה. סנו משקיעה תקציבי פרסום רבים בתחום חומרי הניקיון ומשאבים רבים במחקר ופיתוח ובפרסום בתחום החיתולים. במקביל סנו מחפשת למכור את היחידה העסקית העוסקת בטואלטיקה. על פי מודל קבוצת יועצי בוסטון (מודל BCG), סמנו את המשפט הנכון ביותר:

1
done
by
מיין לפי

בניתוח הסביבה השיווקית, מבצע "צוק איתן" שייך לניתוח:

1
done
by
מיין לפי

לפי דיווחים אחרונים, בחברת המחשבים "אפל" עובדים על רכב חשמלי שיראה כנראה כמו מיני-וואן. מה תהיה שיטת ההפצה המתאימה למוצר זה?

1
done
by
מיין לפי

בהתייחס למודל SWOT, אילו מהמשפטים הבאים נכון?

1
done
by
מיין לפי

חברת האופנה "ארמני" השיקה תחת המותג "ארמני" משקפי שמש לגברים. זוהי דוגמה לאסטרטגיית מיתוג מסוג:

1
done
by
מיין לפי