Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

אפליקציה חדשה בשם Moovit תאפשר לנהגים פרטיים להציע טרמפים בתשלוםץ מבין ארבע רמות התחרות, באיזו רמת תחרות מדובר עבור נהגי המוניות?

1
done
by
מיין לפי

רשת חנויות נוהגת לעשות מעקב אחר התנהלות הצרכנים בחנויות הרשת. המטרה היא ללמוד כיצד נכון לסדר את החנויות כדי שמכירות מוצרים יעלו. זוהי דוגמה למידע

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

מה הטענה הנכונה לגבי פילוח שוק

1
done
by
מיין לפי

חברת סנו מציעה מוצרים בתחום חומרי הניקוי תחת המותג "סנו" ומוצרים בתחום ההגיינה לגוף תחת המותג "קרמה". באיזו אסטרטגיה לכיסוי שוק נוקטת החברה

1
done
by
מיין לפי

אסטרטגיה חדירה מתאימה כאשר:

1
done
by
מיין לפי

חברת ביטוח החליטה להחדיר לשוק פוליסה חדשה. החברה פנתה לסוכניה וביקשה שיפנו באופן אישי ללקוחותיהם כדי שירכשו את הפוליסה החדשה. בכך נקטה חברת הביטוח אסטרטגיה של:

1
done
by
מיין לפי

אפליקציית "ריידר" הינה אפליקציה חדשה להזמנת שירותי מוניות בסמרטפון שאמורה להתחרות עם האפליקציה של "גט טקסי". בקמפיין של "ריידר" מוצג המסר: "עדיין מחכים למונית? 'ריידר' מוניות שמגיעות בטיל". הבידול של "ריידר" מבוסס על:

1
done
by
מיין לפי

בדצמבר 2-15 התארח בישראל בכיר בחברת iROBOT..... בתיאור פעילות החברה צויין כי מהרובוט "רומבה" שהושק ב-2012 נמכרו עד היום 40 מיליון יחידות בעולם, בכל שנה קצצב גידול המכירות של החברה גדל ב-20%, שיעור החדירה בישראל עומד על 10% כאשר בעולם הוא נע בין 3%-6% והתחרות בתחום מתעצמת כל הזמן. על פי מחזור חיי המוצר, נכון לציין כי המוצר נמצא בשלב:

1
done
by
מיין לפי

חברת ממתקים שוקלת לערוך מחקר בנושא שביעות רצון הצרכנים ממוצריה. היא מתלבטת האם להתבסס על מידע משני או ראשוני. החיסרון העיקרי של מידע ראשוני לעומת מידע משני שהוא:

1
done
by
מיין לפי

חברת הכבלים HOT יוצאת במבצע מיוחד, המיועד ללקוחות החברה המתחרה YES, במטרה לשכנעם להפוך להיות לקוחות HOT. ההחלטה להתמקד בצרכנים שאינם לקוחות המותג, היא דוגמה לפילוח לפי משתנים:

1
done
by
מיין לפי