Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

המפה התפיסתית מסכמת בצורה ויזואלית את המימדים בהם צרכנים משתמשים כדי לתפוס ולשפוט מוצרים / מותגים ולהשוות בניהם. כיצד מסייעת מפה תפיסתית לנות אסטרטגיית שיווק אפקטיבית:

1
done
by
מיין לפי

חברת Expedia היא אחת מסוכנויות הנסיעות הגדולות בעולם. כחלק מבחינת התנהגות צרכניה החליטה החברה להקים אתר אינטרנט חלופי השולח למזמינים בקשה לחוות דעה לאחר הטיסה. בניסוי זה התמקדה החברה ב:

1
done
by
מיין לפי

מיצוב המוצר:

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

חברת "לוריאל פריז" ביצעה מחקר שוק מקיף עבור פלח השוק של נשים בשנות ה-30 לחייהן וגילתה כי קרם הלילה שלהם אינו עונה על טעמי הלקוחות שכן המרקם דליל ואינו נספג בקלות. בשל כך, פיתחה החברה קרם לילה חדשני בעל מרקם סמיך יותר הנספג בקלות, ובנתה קמפיין מכירות חדש לשיווקו. מה התפיסה השיווקית שמאפיינת את פעולתה של חברת לוריאל פריז?

1
done
by
מיין לפי

פירוש המושג "מיצוב":

1
done
by
מיין לפי

חברת צ'יק-צ'יקן המייצרת מוצרי עוף קפואים בארץ, ניצלה את העלויות הנמוכות של הייצור בארץ כדי להיכנס לשוק באירופה במחיר הנמוך ב-50% ממחירי המתחרים, מתוך מטרה להשיג נתח שוק גדול ככל הניתן. החברה נוקטת באסטרטגיה של:

1
done
by
מיין לפי

כאשר גולן טלקום נכנסה לשוק הסלולר בישראל מטרתה הייתה לכבוש נתח שוק גדול בזמן קצר. בשל כך היא הנהיגה מדיניות המחרת:

1
done
by
מיין לפי

מהי רמת התחרות בין חלב סויה של אלפרו לבין מים מינרליים?

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים הוא דוגמה לאסטרטגיית הרחבת קו?

1
done
by
מיין לפי
by Ronen Mazuz
Ronen Mazuz 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
לדעתי התשובה הראשונה היא הנכונה
by
by Itzik Daniely
Itzik Daniely 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 60
אני גם חושב, כי ב' זה הרחבת קטגוריה
by

מפה תפיסתית:

1
done
by
מיין לפי