Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

למה מתקשר הרעיון של שיווק טוטלי (Total Marketing)?

1
done
שיווק טוטאלי זו הגישה של קוטלר (1992) שמדברת על ניסיון לציבור קשרים עם הציבור ולא בהכרח למטרות רווח. העניין הוא שהארגון יוצא מהראש של "רק כסף" ועושה דברים גם עם הציבור ולמענו.
by
מיין לפי

Daniel Negreanu, שחקן פוקר אמריקאי מוביל בעולם, מחזיק בערוץ יוטיוב מצליח עם למעלה מ200,000 מנויים. בבלוג האינטרנטי שלו, אותו פתח בשנת 2004, הוא מקפיד להעלות סרטונים בקשר לפילוסופיית המשחק שלו, "עשה ואל תעשה" בתחום הפוקר, ובדבר החוויות האישיות שלו בתחרויות הבין-לאומיות בהן הוא לוקח חלק.

1
done
דניאל הוא מנהיג דעת קהל מודרני מאחר והוא משפיע על טכניקות הפוקר של העוקבים שלו, על תהליך קבלת ההחלטות שלהם בנוגע לאיך לבנות את עצמם כשחקנים.. הוא מוביל קהילה מעולם תוכן ספציפי
by
מיין לפי

שחקן העל וכוכבה של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, כיכב בפרסומת של חברת HOT לקראת המונדיאל האחרון, תחת הכותרת "מונדיאל או מונ-דיליי". למשרד הפרסום הוקצתה חצי שעה בלבד עם הכוכב (שמצלם סדרת פרסומות לכל העולם בפס ייצור). ואולם, שילובו של רונאלדו בפרסומת לא נחל הצלחה שיווקית רבה. נתי אלוש, אוהד הקבוצה, טען: "אני לא זוכר בכלל מה הוא בא לפרסם". מהן חסרונות הדובר, כריסטיאנו רונאלדו, כפי שבאות לידי ביטוי בקטע?

1
done
האפלה - לא זוכרים על מה הפרסומת חשיפת יתר - רונאלדו מפרסם עוד המון מותגים.
by
מיין לפי

מה משמעות המושג Photo Opportunity?

1
done
המושג הוא חלק מנושא ה'קומוניקט' והודעות לעיתונות (יח"צ).
by
מיין לפי

הקמפיין של Childrens see Childrens do הוא דוגמה לשימוש ב:

1
done
למידה חברתית - הילדים רואים את ההורים, מסיקים את המסקנות שלהם בקשר להתנהגות של הסביבה ולומדים.
by
מיין לפי

העובדה שאנשים מסוימים רוכשים את הלחם שיש על המדף בסופר ואחרים בוחרים לחם מסוים ממאפייה ספציפית מהווה דוגמה ל: (ענה בהתאם למה שלמדנו בכיתה)

1
done
מעורבות - עד כמה באמת הנושא של איזה לחם לאכול נוגע אישית בצרכן? כמה אכפת לו? מהי רמת המאמץ שהוא מוכן להשקיע בהקשר תהליך הקנייה.
by
מיין לפי

בהתאם למודל הFCB, סמן את התשובה הנכונה (יש אחת או יותר):

1
done
mood
done
by
מיין לפי

בהתאם למודל ה(ELM (Elaboration Likelihood Model:

1
done
by
מיין לפי

על פי מה חובה לפלח את השוק?

1
done
וואלה לא ידעת את זה? עכשיו כן.
by
מיין לפי

קמפיין "מתחילים לקחת כל שקית ברצינות" של המשרד להגנת הסביבה, שהחל בשנת 2016, קרא לאזרחי ישראל לעבור לשקית רב פעמית. ואולם, רבים עדיין שוכחים את השקית הרב פעמית בבית ומתפתים לקחת שקית ניילון מהקופאית, כפי שנטו לעשות בעבר. זאת, על אף החוק החדש שנכנס לתוקף - המחייב בתשלום 10 אג' לשקית רגילה. מה מהבאים יכול להוות הסבר למצב?

1
done
by
מיין לפי