Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

חבר שלי יוסי, היה לו תרגיל מעבדה והוא לא הקשיב למתרגל ולכן לא ידע מה לעשות במעבדה רק ע"י עשייה וניסוי וטעיה יכל ללמו, הסיפור מתייחס ל-:

1
done
by
מיין לפי
by Ofek Israel
Ofek Israel 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 20
אין פה טעות? במצגת ניסוי וטעייה זה אקטיבי
by
by Naor Kalbo
Naor Kalbo 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 95
מסכים, גם לפי דעתי זה רק ב'
by
by Ronen Butirev
Ronen Butirev -1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 90
למידה אקטיבית ובנוסף מצויין כי "ניסוי וטעיה" לכן למידה משגיאות גם כן.
by
by Shay Yzhakov
Shay Yzhakov -1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 175
ניסוי וטעיה זו למידה אקטיבית, וזה לא קשור ללמידה משגיאות. גם לדעתי זה רק ב'
by
by Ronen Butirev
Ronen Butirev 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 90
לפי המצגת של הקורס (לא סיכום) : "• ניסוי וטעייה – למידה משגיאות" זה אותו הדבר.
by
by Nevo Mashiach
Nevo Mashiach 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 395
רונן זה לא נכון. כשאומרים "למידה משגיאות" מתכוונים למעבר על קובץ לוגר שמכיל שגיאות רבות (לאו דווקא שלך). לכן התשובה היא רק ב'
by
by Rotem Grimberg
Rotem Grimberg 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 472
תוקן מ-ב+ג לרק ב'
by
by Shaked Eyal
Shaked Eyal 8 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
לפי מצגת משתמשים ושימושיות שקופית 20 "ניסוי וטעייה - למידה משגיאות" ולכן זה ב+ג
by
by Rotem Grimberg
Rotem Grimberg 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 472
בחזרה לב+ג...
by

שמעון תיקן איזה מכשיר ובעצם הבין שהתיקון היה פשוט, אבל בעצם הוא היה פשוט בגלל שכבר הוא היה מוכר לו התיקון, האירוע מתייחס ל-:

1
done
by
מיין לפי
by Eliran Tal
Eliran Tal -21 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 0
קללת הידע
by
by Gal Tfilin
Gal Tfilin 5 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 40
"אשליית הפשטות: הדברים פשוטים עבורנו לא בגלל שהם באמת פשוטים אלא בגלל שאנחנו כבר למדנו אותם"(שיעור 7 שקף 37 מתוך 41)
by
by Nevo Mashiach
Nevo Mashiach 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 395
קללת הידע לא בעצמם מכיל את אשליית הפשטות ואת הכלת יתר..?
by
by Lee Joe Barak
Lee Joe Barak 3 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1157
o קללת הידע - כאשר אנחנו יודעים משהו קשה לנו להבין איך אחרים לא מבינים. o החלת יתר - קשה לשים את עצמנו במצבו של אדם שלא יודע. o אשליית הפשטות - אנחנו חושבים שהדברים הם פשוטים ושוכחים כמה קשה היה לנו במהלך הלמידה שלהם. דברים הם פשוטים עבורנו לא בגלל שהם באמת פשוטים אלא בגלל שאנחנו כבר למדנו אותם
by

חברה שלי רוחמה באה אליי ואמרה לי: אתה לא יכול להציב את עצמך במקום שלי מכיוון שאת לא מסוגל להבין מה שאני מבינה!!! לאיזה מקרה מתואר הסיפור:

1
done
by
מיין לפי
by Ori Elkobi
Ori Elkobi 8 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 345
בהקשר של קללת ידע: (מהמצגת) החלת יתר (Overimputation) -קשה לנו לשים את עצמנו במקום האדם שאינו יודע.
by
by Nevo Mashiach
Nevo Mashiach -23 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 395
אז התשובה היא קללת ידע...?
by
by Roy Kulik
Roy Kulik 4 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
החלת יתר כי רוחמה מבינה שהיא לא יכולה להחיל את הידע שלה על חברתה.
by
by Daniel Margalit
Daniel Margalit 4 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 500
קללת הידע – העובדה שאנחנו יודעים היטב דבר מסוים מקשה עלינו להבין שאחרים לא יודעים את אותו הדבר. הכלת יתר – קשה לנו לשים את עצמנו במקום האדם שאינו יודע. אשליית הפשטות – הדברים פשוטים עבורנו לא כי הם פשוטים, אלא כי כבר למדנו אותם.
by

תפריט הגדרת סגנון טקסט בטבלה הוא דוגמה ל: (מתוקן)

1
done
by
מיין לפי
by Ronen Butirev
Ronen Butirev 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 90
WTF?
by
by Tal Barami
Tal Barami 3 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 160
אני חושב (רק חושב) שמודל עץ הוא סינכרוני, כלומר אתה עושה בכל פעם שלב אחד וכשאתה בהגדרת סגנון טקסט בטבלה אתה כביכול לא עושה שום פעולה אחרת מלבד זו. מודל רשת הוא המודל שאנחנו מכירים מהאינטרנט - אתה יכול לעשות הכל במקביל, לעבור לאתרים אחרים באמצע התהליך, לפתוח טאבים באותו האתר וכו'. מודל כוכב (יש בכלל דבר כזה?) כנראה מדבר על יציאה ממצב וחזרה למצב, אולי? בכל מקרה לא נשמע טוב בקונטקסט. המודל המשולב לוקח קצת מהרשת וקצת מהעץ... אז אולי זה יכול להתאים בסיטואציות מסויימות?
by
by Ron Michaeli
Ron Michaeli 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 25
מצגת 5א' שקופית 22
by
by Eilon Benami
Eilon Benami 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
לא מופיע במצגת ההרצאה 2019
by
by Amir Stadler
Amir Stadler 3 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 384
הדוגמא לא במצגות של 2020. יש אפליקציית ריצה במקום
by
by Avishai Yaniv
Avishai Yaniv 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 7
איזה מצגת?
by
by Amir Stadler
Amir Stadler 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 384
עיצוב האינט' והממשק חלק 1, שקופית 26
by
by Ori Fadida
Ori Fadida 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 135
לא מופיע במצגת ההרצאה 2023
by

מה אינו נכון לגבי בעיה מרושעת

1
done
by
מיין לפי
by Asaf Ben Aharon
Asaf Ben Aharon 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 60
למה?
by
by Ronen Butirev
Ronen Butirev 12 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 90
לפי הסיכום: -­ אי אפשר לנסח סופית את הבעיה -­ לא יודעים מה יהיו הדרישות הסופיות, עד שלא נפתור את הבעיה. -­ אין מספר מוגדר וסופי של פתרונות -­ אפשר לקצץ פה, שם, סובסידות האלו, להוריד מע"מ פה וכו'.. -­ הפתרונות הם לא פתרונות של "נכון"/"לא נכון" , אלא "טוב", "פחות טוב". קיצוץ קצבאות לילדים -­ אי אפשר להגיד שהוא "לא נכון", אפשר להגיד שהוא יותר טוב או פחות. האם הוא משרת את המטרה או לא? -­ אין חוקי עצירה -­ אפשר להמשיך להתווכח עד אינסוף . מה שעוצר את התהליכים האלו זה זמן . סביר להניח שבלילה האחרון, עד חמש לפנות בוקר, ביבי ולפיד ישבו ויסכימו על משהו. כשנעבוד בחברות , יהיה לנו אילוץ של זמן -­ קובעים מראש זמן, וחייבים לגמור את הפיתוח עד אז. גם אם צריכים לוותר על משהו, אנחנו מוותרים -­ או אם כי צריך לעבוד בזמנים או אם נגמר הכסף. -­ אין מבחן מיידי או מוחלט של הפתרון . כולנו עומדים בתור בשביל לקנות איפון , ואפל לא יודעים אם כולם יהיו מרוצים מהמוצר. -­ לעיתים קרובות הפתרון אינו ניתן לשינוי -­ שבועיים אחרי שמשיקים את איפון 5 , מגלים שתכנת הניווט לא עובדת כמו שצריך -­ כל הזין. -­ בעיית ההקשר גורם לעיתים קרובים לכל בעיה להיות למעשה ייחודית.
by
by Liad Bercovich
Liad Bercovich 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 140
או בקיצור - "חוסר יציבות בכללי העיצוב וההערכה" = לא נכון. הסבר: ימנע מאיתנו להבין עם באמת העיצוב החדש שלנו יותר טוב מהעיצוב הקודם. "לעיתים קרובות הפתרון אינו ניתן לשינוי" = נכון הסבר: מדובר על מוצרים שיוצאים לשוק לכן לא ניתן לשנות אותם, אלא אולי להוציא עדכון גרסה. במקרה של עיצוב מנשק בעזרת החומרה - פיזית ממש אין דרך לשנות.
by
by Gal Buzaglo
Gal Buzaglo 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 99
מצגת 1 בשקופית 32 - "אין כללים לסיום עבודת העיצוב" =>חוסר יציבות בכללי העיצוב כל התשובות פה נכונות...
by

מה אינו נכון לגבי חמשת העקרונות של נורמן

1
mood
by
מיין לפי
by Liza Fridman
Liza Fridman -4 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 45
למה היחס 1:1 לא נכון? ככל שאנחנו רואים יותר פעולות נפרדות מול העיניים נוכל לתפעל יותר טוב
by
by Ronen Butirev
Ronen Butirev -12 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 90
הוא תורם לאפשור, לא לנראות
by
by Liora Fatahov
Liora Fatahov 19 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 105
יחס של 1:1 בין פעולות לבקרים תורם להבנת המיפוי (לפי הסיכום של ה 201 עמודים)
by
by Lishay Aben Sour
Lishay Aben Sour -2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 60
למה ניראת היא תנאי בחרכי לאיפשור?
by

אדם (משתמש ממוצע) נדרש ללחוץ על כפתור. על המסך מופיעה אות בכל פעם. רק אם מופיעה האות Y עליו ללחוץ על הכפתור. מהו זמן התגובה מרגע הופעת האות על המסך ועד לחיצת המשתמש?

1
done
by
מיין לפי
by Ofir Navara
Ofir Navara 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
מישהו יודע להסביר את החישוב?
by
by Esther Fabin
Esther Fabin -9 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 0
לפי klm 1.35 שניות להכנה מנטלית ולחיצה על כפתור זה עוד 1.10 ואז ביחד זה 2.45 הכי קרוב זה תשובה 240.
by
by Amitay Shaer
Amitay Shaer 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
הבעיה שמילי שנייה זה אלפית שנייה, כלומר 1.35 שניות זה כבר 1350 מילי שניות
by
by Ilana Grenader
Ilana Grenader 18 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 120
זה 100 +70 +70 100 בשביל לראות את הY 70 בשביל לפרש מה לעשות 70 לבצע
by
by Amitay Shaer
Amitay Shaer 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
תודה, אבל איך אני יודע מתי לעבוד עם klm או עם השיטה שהצעת?
by
by Mor Vilozni
Mor Vilozni 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
אני חושבת שפה הדיבור על שלושת סוגי המעבדים שיש - מוחשי, קוגניטיבי ומוטורי (100, 70,70 בהתאמה)
by
by Idan Dagan
Idan Dagan -7 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 0
זה לחיצה זה k, k עבור בנאדם ממוצע זה 0.2 לא הבנתי מאיפה הבאתם את ה1.1. P בכלל שווה ל1.1, וזה זמן שלוקח להגיע ממקום אחד לאחר עם הסמן של העכבר.
by
by Shay Yzhakov
Shay Yzhakov -4 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 175
לפי KLM, זה לא נכון. אז לפי איזו שיטה זה כן עובד?
by
by Saar Scheinkman
Saar Scheinkman 5 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 85
שי, זה לפי החישוב שאילנה כתבה למעלה, זה לא KLM כי לא שואלים על הזמן של ביצוע הפעולות, שואלים רק על זמן התגובה (מרגע הקליטה עד הביצוע)
by
by Liora Fatahov
Liora Fatahov 5 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 105
עמוד 31 בסיכום הארוך (הדוגמה עם האולימפיאדה)- בדיוק אותו דבר.
by
by Sagi Eden
Sagi Eden 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 205
משתמשים ב klm כשהמשתמש רוצה לבצע פעולה מיוזמתו (כמו למשל לפתוח מסמך חדש) ואז לא נכלל כאן זמן תגובה, בדוגמא פה אמרו שהמשתמש יבצע פעולה רק כשהוא רואה את האות Y, ז"א שצריך לקחת בחשבון את זמן העיבוד החושי, הקוגנטיבי והמוטורי - שזה 100 + 70 + 70
by
by Kathy Eva Agafonov
Kathy Eva Agafonov 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
מחזקת, הרצאה 4- המע' הקוגנטיבית: תפישתי- 100 קוגנטיבי- 70 מוטורי- 70 ______ סה"כ 240
by

בתפריט מסוים כאשר חלק מהאפשרויות אפורות (כלומר לא ניתן ללחוץ עליהן) זה דוגמא ל-

1
done
by
מיין לפי
by Ronen Butirev
Ronen Butirev -9 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 90
למה לא אנטי אפשור?
by
by Dan Gleyzer
Dan Gleyzer 20 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 45
מהסיכום: אנטי איפשור - פקדים מוחבאים לדוגמא קישורי היפרטקסט שאינם שונים משאר הטקסט הגבלה -אי אפשר ללחוץ על חלק מהאופציות , כמו למשל הבלטה, כאשר לא מסומן טקסט
by

במערכת אינטרקטיבית קיימים מספר חלונות , ישנו חלון אקטיבי חלונית בצבע כהה וחלון נוסף חלונית בצבע בהיר . ע"פ איזה עיקרון

1
done
by
מיין לפי
by Liza Fridman
Liza Fridman 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 45
הסבר מישהו?
by
by Daniel Margalit
Daniel Margalit 4 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 120
עמוד 36 בסיכום הארוך
by

במה לא נשתמש כאשר חלק מהקהל היעד הוא קשישים

1
done
by
מיין לפי
by Dar Abu
Dar Abu 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 30
איפה זה כתוב ?
by